BMW naszych Czytelników: Joanna i Bartłomiej i ich BMW E30 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Joanna i Bartłomiej i ich BMW E30

Joanna i Bartłomiej Czapla – Czaplińscy to jedni z naszych czytelników. Ich projektem jest BMW E30  z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadzili to:

  • silnik m60b40 z e38,
  • nowa mapa, dająca wynik na hamowni 286 KM,
  • zbudowany nowy wydech z tłumikiem końcowym,
  • zawieszenie ISC,
  • zamontowany dyferencjał 3,15
  • hamulce tarczowe, nacinane, nawiercane,
  • zawieszenie wzmocnione rozpórkami przód i tył,
  • rollbar,
  • nowy lakier,
  • konserwacja podłogi i nadkoli,
  • nowe 17-sto calowe felgi custom bbs styling 5,
  • zamontowane kubełkowe fotele,
  • czarna podsufitka,
  • intensywne mycie reflektorów lamp przednich,
  • lampy mhw na tyle,
  • lusterko wewnętrzne oraz lotka m-tech 1 oraz wiele innych modyfikacji stworzonych od podstaw.

BMW E30 po zakupie:

BMW E30 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

BMW E30 318 iS widok z przodu

Dopieszczone klasyczne BMW E30 za 700 zł!

Każdy kierowca kupuje kiedyś swój pierwszy samochód. Po nim są kolejne – z reguły lepsze, szybsze, wygodniejsze i… droższe. Lubimy też wracać do tego, co było kiedyś i z sentymentu decydujemy się na zakup tego, co nadal wywołuje emocje. Tak było z Pawłem, właścicielem prezentowanego BMW E30, które kupił za... 700 zł! Miłość do motoryzacji…

BMW E30 – wzmacnianie hamulców. Jak to zrobić, ile kosztuje?

Czy hamulce w BMW E30 można wzmocnić, aby auto dosłownie stawało w miejscu. Ile kosztuje wzmocnienie hamulców w BMW E30? Możliwości jest kilka. Samochód taki jak BMW E30 to już motoryzacyjny staruszek, można go kupić niedrogo. Skoro całe auto nie kosztuje zbyt wiele, to normalne, że gdy przyjdzie nam pogrzebać przy hamulcach, nie będziemy korzystać…