BMW naszych Czytelników: Andrzej i jego BMW E36 323i - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Andrzej i jego BMW E36 323i

Andrzej Wendler to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E36 323i z 1994 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • remont całej blacharki (wymiana progów, naprawa podłogi, wspawanie wzmocnień mocowania wózka, wymiana mocowań wahaczy wzdłużnych, pełna konserwacja podwozia),
  • zawieszenie:
    Przód – przedłużone wahacze o 6 cm, tuleje wahacza acentryczne, poduszki gwintu m3, drążki e34, adaptery skrętu L-ki 30%, gwint mts gold.
    Tył – całkowicie odmalowany tylni wózek odmalowany i złożony całkowicie na poliuretanach, dolne regulowane wahacze, grube pół osie, duża głowa most, wentylowane hamulce, amortyzatory mts+sprężyna.
  • kabina – dwa fotele kubełkowe, pasy trzy-punktowe, hydrauliczny ręczny, konsola z przełącznikami, wyłącznik prądu, wskaźniki: temp. oleju, temp. płynu chłodniczego, ciśnienie oleju.

BMW E36 po zakupie:

BMW E36 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

BMW E38 V12 750iL tylna kanapa

Ulubione auta Lady Di. Będziesz zaskoczony

Gdy myślimy o samochodach użytkowanych przez brytyjską rodzinę królewską, przed oczami stają nam luksusowe limuzyny Rolls-Royce’a oraz specjalne wersje Bentleya. Długo nie było mowy, aby auta marki pochodzącej spoza Wysp mogły wozić królową, jej najbliższą rodziną i dostojników. Zmieniło się to w latach 90. za sprawą księżnej Diany, która lubiła dobre wozy niemieckiej produkcji... Widok zachodnich limuzyn i kabrioletów na…

Pisz, Antonow i Sawicki – podium I rundy Rallysprint Challenge

Sezon Rallysprint Challenge rozpoczął się w dniach 29/30 marca zawodami w Zegrzu Pomorskim. Jest to chyba jedyne w Polsce byłe lotnisko, które ma taki rajdowy klimat – ślepe i długie zakręty z naniesionym rajdowym syfem, leśne asfaltowe drogi z blisko rosnącymi drzewami oraz szybsze i szersze partie, gdzie można nieco odetchnąć. W piątek odbył się trening, którego trasa…