BMW najchętniej publikowaną marką na Instagramie! - Trends Magazines

BMW najchętniej publikowaną marką na Instagramie!

BMW w Instagramie pojawiało się ponad 60 mln razy. Taka liczba dała pierwsze miejsce w badaniach o najchętniej publikowanej marce motoryzacyjnej w tym medium społecznościowym. Które inne marki i modele prezentowano na Instagramie? 

Badanie przeprowadził portal confused.com, który sprawdził, które marki i modele samochodów są najczęściej publikowane na Instagramie. Jak to sprawdzili? Policzono wszystkie zdjęcia najpopularniejszych marek i modeli z Instagrama i porównano je z liczbą sprzedanych egzemplarzy z całego globu. Tak powstała całkowita liczba zdjęć udostępnionych w mediach społecznościowych dla każdego sprzedanego samochodu. Przy liczeniu zdjęć brano pod uwagę hasztagi.

Pamiętajcie zaglądać na nasz instagramowy profil BMW Trends i VW Trends

Spośród wszystkich marek najwięcej pojawiło się BMW (ponad 60 mln zdjęć), pozostałe miejsca podium należą do Audi (28 mln) i Mercedesa (29 mln). Kolejne miejsca zajmują Lexus, Dodge, Honda, czy Tesla. Zastanawiające jest to, że w zestawieniu nie ma żadnego Ferrari, Bugatti czy Lamborghini.

Miejsce Marka Hasztag Liczba hasztagów Liczba sprzedanych modeli globalnie Liczba zdjęć na Instagramie na każde sprzedane auto
1 BMW #bmw 60 087 680 2 028 000 2 962
2 Audi #audi 28 179 228 1 692 773 1 664
3 Mercedes #mercedes 29 482 155 2 164 187 1 362
4 Subaru  #subaru 14 003 668 1 100 000 1 273
5 Lexus #lexus 7 689 755 718 715 1 069
6 Dodge #dodge 12 818 287 1 300 000 986
7 Honda #dodge 45 233 324 4 800 000 942
8 Land Rover #landrover 5 456 054 579 000 942
9 Tesla #tesla 4 600 000 497 000 925
10 Volvo #volvo 5 998 487 705 452 850

Najchętniej publikowane modele aut na Instagramie

Co ciekawe, wśród najchętniej publikowanych modeli nie ma żadnego BMW! Pierwsze miejsce należy do Audi Q8. Drugie i trzecie miejsca należą do Land Rovera z modelami Defender i Range Rover Sport. Pierwszy model BMW – X4 pojawia się dopiero na 13. miejscu! 

Miejsce Model auta Liczba zdjęć na Instagramie Liczba sprzedanych modeli globalnie Liczba zdjęć na Instagramie na każde sprzedane auto
1 Audi Q8 224 079 36 157 620
2 Land Rover Defender 1 159 077 202 040 574
3 Range Rover Sport 872 687 218 234 400
4 Dodge Challenger 1 492 005 680 686 219
5 Toyota Land Cruiser 727 538 400 000 182
6 Mini Clubman 198 513 134 308 148
7 Audi Q3 218 927 153 008 143
8 Audi A7 380 254 285 660 133
9 Dodge Charger 1 814 979 1 455 966 125
10 Kia Stinger 190 578 154 502 123
11 Acura NSX 99 929 92 334 108
12 Audi Q7 331 854 333 414 100
13 BMW X4 157 610 186 331 85
14 Ford Ranger 987 701 1 189 504 83
15 Audi TT 867 822 1 118 656 78
16 BMW i3 122 269 172 692 71
17 BMW X5 1 039 564 1 504 906 69
18 Peugeot 5008 58 104 85 900 68
19 BMW Serii 6 184 071 273 032 67
20 Chevrolet Corvette 261 114 402 777 65

Konrad Maruszczak

Źródło: confused.com

Podobne

E1 – pierwsze elektryczne BMW

Seryjnie produkowane BMW z napędem elektrycznym są faktem. Model i3 i i8 nie budzą już na ulicach sensacji. Warto przypomnieć, że praprzodkiem i3 jest koncepcyjny model E1 z 1991 roku. Historia BMW z napędem elektrycznym jest długa i barwna. W 1972 roku tuż obok głównej siedziby koncernu w Monachium odbywały się igrzyska olimpijskie. Do ich obsługi…

Tuning BMW E92 M3 auto przodem

E92 M3 – niektórzy twierdzą, że to ostatnie prawdziwe BMW M

Przygoda Jacka z bawarską marką zaczęła się klasycznie – od E36 i popularnego E46 (pokazywaliśmy je w nr 4/2012 BMW TRENDS). Wówczas obiecał sobie, że następny, nowszy model BMW, o którym marzył, pozostanie niezmieniony. Oczywiście na obietnicach się skończyło. E92 M3 z 2011 roku, które nabył w 2015 roku, to zdaniem wielu fanów bawarek ostatnia prawdziwa M. Już jazda seryjnym autem dawała…