BMW M4 + słabe umiejętności = rozwalona barierka - Trends Magazines

BMW M4 + słabe umiejętności = rozwalona barierka

Młody kierowca w Radomiu chciał popisać się swoim BMW M4, ale zamiast tego popisał się brakiem umiejętności za kierownicą mocnego auta. Finał odbył się na barierce. 

Wypadki z udziałem mocnych BMW to w naszym kraju zdarzają się dość często. Do większości z nich dochodzi w wyniku zbyt wysokiej prędkości i niskich umiejętności kierowcy. Dokładnie tak było w tym przypadku, gdzie 19-latek rozbił swoje BMW M4 w centrum Radomia. 

Wypadek BMW M4 w Radomiu

Do zdarzenia doszło 26 marca, około godziny 17.10 na ulicy Andrzeja Struga w Radomiu. Kierowca BMW najwyraźniej chciał się popisać przed nagrywającymi go przechodniami — przy przejeździe przez skrzyżowanie przy Galerii Słonecznej dodał gazu, aby przejechać skrzyżowanie driftem. 

19-latek po chwili stracił panowanie nad autem, które odbiło w prawo, po czym staranowało przydrożne barierki oraz latarnie. Na szczęście, ze względu na niedzielę niehandlową w pobliżu nie znajdowało się wielu pieszych. W innym przypadku mogłoby dojść do tragedii.

Jak podaje serwis moto.pl – „19-letni kierujący był trzeźwy. Został ukarany mandatem w wysokości 1500 zł oraz 10 punktami karnymi”. Chwilę po zdarzeniu BMW M4 zostało odholowane na lawecie. 

 

fot. radom.naszemiasto.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

RRasowe PoRRównanie, czyli Golf R kontra T-Roc R: która „erka” VW lepsza?

Popyt na luksusowe samochody ciągle rośnie, a wielu marzy o modelu, którego napęd i zawieszenie będą zapewniały sportowe osiągi. Takie właśnie założenia realizuje Volkswagen R GmbH. Do niedawna królem był Golf R siódmej generacji. Dziś Golf R 7 FL nie jest już produkowany, a pałeczkę przejął T-Roc R. Czy jest lepszym wyborem? Golf jest klasycznym hatchbackiem, a T-Roc reprezentuje coraz modniejszy segment SUV – w tym…

Udany swap BMW E30 318i

Właściciel prezentowanej E30 nie od zawsze był fanem BMW. Zaczynał od aut o zupełnie innej charakterystyce ‒ więcej koni mechanicznych niż niutonów dostępnych tylko na wysokich obrotach i czerwone pole w okolicach 8 ‒ 9 tys. obr./min ‒ czyli krótko mówiąc od Hondy. Gdy dostał nowy zastrzyk gotówki i już miało dojść do zakupu kolejnego…