BMW M4 po tuningu w JMS Fahrzeugteile - Trends Magazines

BMW M4 po tuningu w JMS Fahrzeugteile

Ostatnie projekty na bazie M3 i M4 kipią mocą i momentem obrotowym. JMS Fahrzeugteile poszło inną drogą, wychodząc ze słusznego założenia, że 431 KM i 550 Nm to wystarczająco dużo.

Niemiecki dystrybutor akcesoriów tuningowych wyposażył M4 Cabrio w gwintowane zawieszenie KW Variant 3 (od 2199 euro), które umożliwiło zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 45 mm a tylnej o 35 mm.

Kolejnym krokiem był montaż lekkich i efektownych obręczy Barracuda Ultralight Project 2.0 (komplet za 2300 euro), opon w rozmiarach 255/30 R20 i 285/30 R20 oraz 15-milimetrowych dystansów na przedniej osi.

Zwieńczeniem prac nad M4 Cabrio było oklejenie nadwozia. Zrezygnowano z ostentacyjnych wzorów czy kolorów, bo nawet z kilkoma elementami graficznymi całość zaczęła mocno rzucać się w oczy.

Podobne

Limuzyny na piątkę – porównanie BMW E39 i G30

Seria 5 zawsze wyznaczała standardy w klasie średniej, oferowała świetne wyposażenie i pokazywała, jak powinna jeździć limuzyna ze sportowym zacięciem. Konfrontując E39 z G30 sprawdzamy, co zmieniło się przez ostatnie 20 lat. W 1995 r. świat motoryzacji wstrzymał oddech. Podczas Frankfurt Motor Show zadebiutowało BMW E39. Czwarta generacja serii 5 postawiła poprzeczkę na poziomie nieosiągalnym…

BMW M2 CS na torze

Nowe BMW M2 CS bez tajemnic: 530 KM i 3,8 do „setki”

BMW M2 CS, które swój debiut miało nad malowniczym jeziorem Como odsłoniło pozostałe tajemnice. Co ma pod maską, co we wnętrzu i czym się wyróżnia. Oto garść faktów. Produkowane w Meksyku (blisko do USA, które ma być jednym z głównych rynków zbytu) M2 CS bazujące na płycie podłogowej obecnej generacji M2 nie będzie produktem masowym…