Ostatnie projekty na bazie M3 i M4 kipią mocą i momentem obrotowym. JMS Fahrzeugteile poszło inną drogą, wychodząc ze słusznego założenia, że 431 KM i 550 Nm to wystarczająco dużo.
Niemiecki dystrybutor akcesoriów tuningowych wyposażył M4 Cabrio w gwintowane zawieszenie KW Variant 3 (od 2199 euro), które umożliwiło zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 45 mm a tylnej o 35 mm.
Kolejnym krokiem był montaż lekkich i efektownych obręczy Barracuda Ultralight Project 2.0 (komplet za 2300 euro), opon w rozmiarach 255/30 R20 i 285/30 R20 oraz 15-milimetrowych dystansów na przedniej osi.
Zwieńczeniem prac nad M4 Cabrio było oklejenie nadwozia. Zrezygnowano z ostentacyjnych wzorów czy kolorów, bo nawet z kilkoma elementami graficznymi całość zaczęła mocno rzucać się w oczy.