BMW M4 CS od G-Power. Ekspresowa kuracja limitowanego M4

BMW M4 CS od G-Power. Ekspresowa kuracja

Większość właścicieli nie zdążyła się jeszcze porządnie nacieszyć BMW M4 CS, jednak G-Power uznało, że czas na więcej. Więcej mocy, momentu i wrażeń z jazdy.

Po modyfikacjach trzylitrowy, podwójnie doładowany motor S55B30 rozwija 600 KM przy 6500 obr./min oraz 740 Nm w zakresie 4000-5500 obr./min. To aż 140 KM i 140 Nm więcej niż oferuje seryjne BMW M4 CS. To zasługa tuningu elektronicznego, który został dokonany po wprowadzeniu korekt mechanicznych – montażu mniej restrykcyjnego, a do tego lżejszego od serii wydechu z tytanu, powiększeniu kompresyjnych sekcji obu turbosprężarek oraz optymalizacji kształtu łopatek w sekcjach turbinowych.

Poprawione BMW M4 CS na sprint do 100 km/h potrzebuje 3,7 s. Na niemieckiej autostradzie niemal zamyka wyskalowaną do 330 km/h „szafę”. G-Power podaje, że auto jest w stanie osiągnąć przynajmniej 320 km/h.

Aby ułatwić korzystanie z wzmocnionego silnika, zamontowano także gwintowane zawieszenie z szerokim zakresem regulacji oraz kute obręcze Hurricane RR z ogumieniem w rozmiarach 265/30 R20 i 295/25 R21.

Podobne

BMW Classic wciąż robi części do tych modeli. To niezwykłe!

Niemiecka marka wciąż produkuje podzespoły do klasycznych modeli BMW. Niektóre wyprodukowano z nadwyżką i trzyma się je w magazynie, a niektóre wciąż można zrobić na zamówienie. Do tych modeli BMW Classic wciąż produkuje części.  Wiadomo, że im samochód starszy, tym więcej trzeba w niego zainwestować, aby jeździł jak należy. Najlepsze do tego będą oryginalne części,…

BMW M3 Touring odsłonięte!

W sieci pojawiły się zdjęcia ujawniające nowe BMW M3 Touring w pełnej krasie. Jak jest? Tak jak się spodziewaliśmy - kozacko! Zaledwie parę dni temu pisaliśmy o M3 Touring, które producent pokazał... w połowie. Już teraz w sieci pojawiły się zdjęcia (kiepskiej jakości, ale jednak) pokazujące auto w całości. Czy to wyciek? Ciężko powiedzieć, bo…