BMW M4 CS od G-Power. Ekspresowa kuracja limitowanego M4

BMW M4 CS od G-Power. Ekspresowa kuracja

Większość właścicieli nie zdążyła się jeszcze porządnie nacieszyć BMW M4 CS, jednak G-Power uznało, że czas na więcej. Więcej mocy, momentu i wrażeń z jazdy.

Po modyfikacjach trzylitrowy, podwójnie doładowany motor S55B30 rozwija 600 KM przy 6500 obr./min oraz 740 Nm w zakresie 4000-5500 obr./min. To aż 140 KM i 140 Nm więcej niż oferuje seryjne BMW M4 CS. To zasługa tuningu elektronicznego, który został dokonany po wprowadzeniu korekt mechanicznych – montażu mniej restrykcyjnego, a do tego lżejszego od serii wydechu z tytanu, powiększeniu kompresyjnych sekcji obu turbosprężarek oraz optymalizacji kształtu łopatek w sekcjach turbinowych.

Poprawione BMW M4 CS na sprint do 100 km/h potrzebuje 3,7 s. Na niemieckiej autostradzie niemal zamyka wyskalowaną do 330 km/h „szafę”. G-Power podaje, że auto jest w stanie osiągnąć przynajmniej 320 km/h.

Aby ułatwić korzystanie z wzmocnionego silnika, zamontowano także gwintowane zawieszenie z szerokim zakresem regulacji oraz kute obręcze Hurricane RR z ogumieniem w rozmiarach 265/30 R20 i 295/25 R21.

Podobne

BMW 220 Gran Coupe 16

TEST BMW 220 Gran Coupe – elegancka mieszanka

BMW 220 Gran Coupe w Polsce to niszowy model. Auto jest dość ciasne, mało praktyczne ze względu na nadwozie typu sedan, a w testowanej wersji nie jest też tanie. Ma jednak sporo plusów i charakter, którego konkurenci mogą tylko pozazdrościć. Oto test BMW 220 Gran Coupe.  "Gran Coupe" weszło w nomenklaturę BMW już na dobre.…

Ósemka powraca! BMW zapowiedziało nadejście prototypu

Seria 8, czyli jeden z najbardziej charakternych modeli BMW wszech czasów, powraca! I nie są to już tylko plotki. Nadejście nowego modelu – najpierw w formie samochodu koncepcyjnego – zapowiedział Harald Krüger, prezes zarządu BMW AG. Potwierdzeniem jego słów była grafika prezentująca zarys efektownej sylwetki nowej ósemki z nisko poprowadzoną linią dachu i zintegrowanym z…