BMW M4 CS od G-Power. Ekspresowa kuracja limitowanego M4

BMW M4 CS od G-Power. Ekspresowa kuracja

Większość właścicieli nie zdążyła się jeszcze porządnie nacieszyć BMW M4 CS, jednak G-Power uznało, że czas na więcej. Więcej mocy, momentu i wrażeń z jazdy.

Po modyfikacjach trzylitrowy, podwójnie doładowany motor S55B30 rozwija 600 KM przy 6500 obr./min oraz 740 Nm w zakresie 4000-5500 obr./min. To aż 140 KM i 140 Nm więcej niż oferuje seryjne BMW M4 CS. To zasługa tuningu elektronicznego, który został dokonany po wprowadzeniu korekt mechanicznych – montażu mniej restrykcyjnego, a do tego lżejszego od serii wydechu z tytanu, powiększeniu kompresyjnych sekcji obu turbosprężarek oraz optymalizacji kształtu łopatek w sekcjach turbinowych.

Poprawione BMW M4 CS na sprint do 100 km/h potrzebuje 3,7 s. Na niemieckiej autostradzie niemal zamyka wyskalowaną do 330 km/h „szafę”. G-Power podaje, że auto jest w stanie osiągnąć przynajmniej 320 km/h.

Aby ułatwić korzystanie z wzmocnionego silnika, zamontowano także gwintowane zawieszenie z szerokim zakresem regulacji oraz kute obręcze Hurricane RR z ogumieniem w rozmiarach 265/30 R20 i 295/25 R21.

Podobne

Manhart M8 5.0 V8 S62 – ten silnik od razu powinien tu być!

Na sprzedaż pojawiło się bardzo ciekawe auto. BMW Serii 8 E31 już jest pretendentem do klasyka, ale to co zrobił tutaj Manhart przechodzi wszelkie oczekiwania. Manhart M8 ma pod maską silnik 5.0 V8 S62 z BMW M5 E39! Teraz to auto jest na sprzedaż za kosmiczną kwotę. Samochody Manharta zawsze budzą respekt. Ten tuner z…

Manhart MH4 700 LW

Panowie zaszaleli. Tak wygląda Manhart MH4 700 LW. Jak Wam się podoba M4 Cabrio w takim wydaniu? Jest grubo, czy może raczej gruba przesada?