BMW M3 RWD vs xDrive - które szybsze? - Trends Magazines

BMW M3 RWD vs xDrive – które szybsze?

Odpowiedź na to pytanie nie jest wcale oczywista. BMW M3 xDrive może i waży więcej, ale za to odznacza się lepszą przyczepnością, zarówno przy starcie, jak i w zakrętach. Czy zatem tylnonapędowa wersja będzie szybsza?

BMW oferuje M3 z klasycznym napędem na tył lub xDrive. Jeśli zastanawiacie się, które jest szybsze, z pomocą przychodzi brytyjski portal Carwow. Brytyjczycy postanowili zestawić obydwie wersje M3 i sprawdzić, czy napęd xDrive działa na korzyść sportowego BMW, czy raczej lepiej wybrać klasyczny napęd na tył. 

Obydwa samochody dysponują identyczną mocą 510 KM i 650 Nm, bo mówimy tu o wersjach Competition. M3 z napędem xDrive jest 50 kg cięższe. Niewiele, a napęd na cztery koła daje lepszą przyczepność na prostej i w zakrętach. Nie trzymając was już więcej w niepewności, obejrzyjcie filmik i przekonajcie się, które M3 jest szybsze.

Konrad Maruszczak

 

Podobne

Tuning BMW E30 widok z przodu

Wyróżniające się BMW E30 w stylu german i swapem silnika z E46

Kilkudziesięcioletnie bawarskie samochody cieszą się w naszym kraju niesłabnącym zainteresowaniem. Jedni widzą w nich relatywnie tanie auto dające przyjemność z jazdy, inni obdarzają wyjątkowym uczuciem i cieszą się z posiadania pełnoprawnego klasyka. Są także tacy, którzy według własnego gustu modyfikują swoje bawarki. Jedną z takich osób jest Piotr, właściciel prezentowanej E30 w stylu german. BMW E30 serii 3 zadebiutowało w 1982 roku i było…

Bułgarski pomysł na tuning BMW serii 6

W świecie tuningu granice są wyznaczane wyłącznie przez wyobraźnię konstruktorów. Doskonałym przykładem jest projekt Bullshark, za którym stoi bułgarska firma Vilner. Kruczoczarne BMW serii 6 diametralnie różni się od pierwowzoru. Tuner poszedł na całość i zmodyfikował praktycznie każdy element karoserii – maskę, błotniki, lusterka, progi, klapę bagażnika, zderzaki i pas przedni. Elementy zostały ręcznie wykonane…