BMW M3 RWD vs xDrive - które szybsze? - Trends Magazines

BMW M3 RWD vs xDrive – które szybsze?

Odpowiedź na to pytanie nie jest wcale oczywista. BMW M3 xDrive może i waży więcej, ale za to odznacza się lepszą przyczepnością, zarówno przy starcie, jak i w zakrętach. Czy zatem tylnonapędowa wersja będzie szybsza?

BMW oferuje M3 z klasycznym napędem na tył lub xDrive. Jeśli zastanawiacie się, które jest szybsze, z pomocą przychodzi brytyjski portal Carwow. Brytyjczycy postanowili zestawić obydwie wersje M3 i sprawdzić, czy napęd xDrive działa na korzyść sportowego BMW, czy raczej lepiej wybrać klasyczny napęd na tył. 

Obydwa samochody dysponują identyczną mocą 510 KM i 650 Nm, bo mówimy tu o wersjach Competition. M3 z napędem xDrive jest 50 kg cięższe. Niewiele, a napęd na cztery koła daje lepszą przyczepność na prostej i w zakrętach. Nie trzymając was już więcej w niepewności, obejrzyjcie filmik i przekonajcie się, które M3 jest szybsze.

Konrad Maruszczak

 

Podobne

Tuning VW Polo R WRC

Jeszcze mocniejsze Polo R WRC

Rajdowe Polo, które czterokrotnie sięgało po mistrzowskie tytuły, miało silnik o mocy 320 KM. Wimmer Rennsporttechnik uznał, że to zdecydowanie za mało. Podrasował drogowe Polo R WRC do... 420 KM! Już w chwili debiutu Polo R WRC zachwycało miłośników mocnych wrażeń. Upakowany pod maską silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM nie miał sobie równych w segmencie małych sportowców. Dość powiedzieć, że Polo rozpędzało się…

Kupujemy używane: Volkswagen Eos (2006 – 2015) – zasługuje na zainteresowanie

Był próbą połączenia komfortu, dobrych osiągów i radości z jazdy pod gołym niebem. Z powodu wysokich cen i specyficznej stylizacji nie odniósł spektakularnego sukcesu. Używany Eos wciąż zasługuje jednak na zainteresowanie. W 1979 roku w salonach Volkswagena pojawił się Golf Cabriolet. Był produkowany przez Karmanna aż do 1993 roku. Jego miejsce zajął Golf III Cabriolet,…