BMW M3 RWD vs xDrive - które szybsze? - Trends Magazines

BMW M3 RWD vs xDrive – które szybsze?

Odpowiedź na to pytanie nie jest wcale oczywista. BMW M3 xDrive może i waży więcej, ale za to odznacza się lepszą przyczepnością, zarówno przy starcie, jak i w zakrętach. Czy zatem tylnonapędowa wersja będzie szybsza?

BMW oferuje M3 z klasycznym napędem na tył lub xDrive. Jeśli zastanawiacie się, które jest szybsze, z pomocą przychodzi brytyjski portal Carwow. Brytyjczycy postanowili zestawić obydwie wersje M3 i sprawdzić, czy napęd xDrive działa na korzyść sportowego BMW, czy raczej lepiej wybrać klasyczny napęd na tył. 

Obydwa samochody dysponują identyczną mocą 510 KM i 650 Nm, bo mówimy tu o wersjach Competition. M3 z napędem xDrive jest 50 kg cięższe. Niewiele, a napęd na cztery koła daje lepszą przyczepność na prostej i w zakrętach. Nie trzymając was już więcej w niepewności, obejrzyjcie filmik i przekonajcie się, które M3 jest szybsze.

Konrad Maruszczak

 

Podobne

logo volkswagen

Rodzaje zabudów do aut dostawczych – przegląd najpopularniejszych rozwiązań

Auta dostawcze stanowią podstawę działalności wielu firm, a ich funkcjonalność można znacząco zwiększyć dzięki odpowiednio dobranym zabudowom. Specjalistyczne modyfikacje przestrzeni ładunkowej pozwalają na optymalne wykorzystanie możliwości pojazdu i dostosowanie go do konkretnych zadań transportowych. Różnorodność dostępnych na rynku rozwiązań umożliwia precyzyjne dopasowanie samochodu do specyfiki prowadzonej działalności, co przekłada się na wyższą efektywność pracy i…

Używane BMW E60 M5 (2005-2010). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 4/5)

Wysoko zawieszona poprzeczka utrudnia konstruowanie nowych samochodów. W żadnym aspekcie nie powinny być przecież gorsze od swoich poprzedników. M GmbH postanowiło przenieść na drogi publiczne technologię Formuły 1. Produkowanie bloku i głowic silnika w odlewni, która dostarczała także elementy dla zespołu F1, byłoby stanowczo zbyt proste. Do czasu E60 M6 nikt nie wyobrażał sobie pięciolitrowego…