BMW E30 jako terenowy pickup. Czekaj, czekaj... Co? - Trends Magazines

BMW E30 jako terenowy pickup. Czekaj, czekaj… Co?

BMW E30 Toyota Pickup

Ten wóz to chyba lepsze połączenie BMW i Toyoty od Supry… Choć BMW nigdy nie wprowadziło do produkcji pickupa. Był co prawda słynny primaaprilisowy żart z 2011 roku, w którym pokazano ’UTE” oparty na E92 M3. Powstała też koncepcja oparta na ogromnym SUV-ie X7, ale nic takiego nie zostało wprowadzone do produkcji.

Mercedes (krótko) sprzedawał Klasę X, która wyraźnie była Nissanem Navarą w wersji Merc, ale okazało się, że rynek luksusowych pickupów jeszcze w Europie nie istnieje. Po części dlatego logo BMW nigdy nie pojawiło się na aucie tego typu, ale połączenie z Toyotą Tacoma pokazuje, że może to nie jest taki zły pomysł.

To co właściwie jest?

Wszystko przed słupkiem A pochodzi z serii E30 3 z 1987 roku, więc otrzymujesz subtelnie muskularną maskę, klasyczny przód z okrągłymi reflektorami i zderzak. I to tyle… cała reszta tj. kabina i tylny deck, wyglądają na Toyotę Tacoma z 2001 roku, zgodnie z postem na Facebooku opublikowanym przez Alabama Auto Show.BMW E30 Toyota Pickup

Kto to zbudował?

Projekt Został stworzony przez studentów z Shelby County Career Tech Education Center (CTEC), przy użyciu dwóch leżących odłogiem samochodów. Z bliska widać fragmenty, które nie do końca wyszły idealnie, jak połączenie między przednim błotnikiem a drzwiami, ale ogólnie wykonanie wygląda całkiem nieźle. Tylko proszę umieściliście rzeczywiste światła tam, gdzie są naklejki Punishera.

BMW E30 Toyota Pickup

Uważamy, że byłby idealny dla wytwornych „rednecków” z „US of A”! Przy okazji przypominamy, że E30 pick-up powstało już kiedyś w wersji M3. Zbudowali je inżynierowie M GmbH i woziło części po fabryce. Więcej o nim TUTAJ

 

Podobne

Max adrenaliny i minimum wydatków. Driftujące Gokarty! – VIDEO

Ten filmik świetnie pokazuje, ile zabawy można mieć gokartem. Okazuje się, ze wcale nie trzeba drogiego driftowozu za dziesiątki tysięcy złotych i całej oprawy w postaci toru i mechaników, żeby dać sobie potężnego kopa adrenaliny. I nie chodzi mam tutaj o gry komputerowe, tylko prawdziwą jazdę bokiem i palenie gumy... tzn. PCV. Świetna muzyka, jeszcze…

Hamulce do BMW cz. II – korozja i warstwa ochronna

Kierowcy z doświadczeniem w sporcie motorowym wiedzą, że sztuką nie jest nabranie prędkości, tylko jej skuteczne wytracenie. Kluczową rolę w tym procesie odgrywają tarcze i klocki hamulcowe. Poprzednio pisaliśmy o wymaganiach jakie są stawiane hamulcom, na co zwracać uwagę i gdzie szukać dobrych produktów. Teraz o innych ważnych aspektach tego niezwykle ważnego dla naszego bezpieczeństwa systemy hamulcowego. Zapobieganie korozji Textar,…