ASO: Zostawiasz auto i wrzucasz kluczyk do skrzynki - Trends Magazines

ASO: Zostawiasz auto i wrzucasz kluczyk do skrzynki

BMW proponuje higieniczną formę obsługi klientów w czasach kwarantanny z powodu koronawirusa SARS-CoV-2. To Bezpieczny Serwis i działa w bardzo prosty sposób.

Kierowca, który po wcześniejszym umówieniu się przyjeżdża do serwisu partnerskiego BMW, nie musi nawet wchodzić do budynku. Wystarczy, że uda się do umieszczonej przy wejściu skrzynki Drop Box, na której znajdują się specjalnie przygotowane formularze. Wypełniony dokument wraz z kluczykami do samochodu, należy włożyć do koperty, a następnie umieścić ją w skrzynce Drop Box.

Tak przygotowany zestaw odbiera doradca, który dokładnie dezynfekuje skrzynkę, by zadbać o bezpieczeństwo kolejnej osoby. Klient, który pozostawia swoje auto w serwisie, otrzymuje później video prezentujące stan techniczny pojazdu (usługa Smart Video Communication). Właściciel auta sam decyduje, które elementy chce wymienić, na podstawie przejrzystej listy wraz z cenami i może z dowolnego miejsca zatwierdzić naprawy. Płatności za serwis dokonuje się online.

Zanim samochód będzie gotowy do odbioru, pracownicy serwisu dokonują jego dokładnej dezynfekcji. Gdy usługa jest wykonana, kontaktują się oni z Klientem, by uzgodnić dogodny dla niego termin odbioru auta. Czynność ta także odbywa się bez kontaktu między serwisantem, a Klientem – samochód czeka z kluczykami przygotowanymi w kopercie.

Podobne

Czyszczenie i konserwacja wnętrza – jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie?

Kokpit, tunel środkowy, boczki drzwi – to tylko niektóre elementy wnętrza samochodu wykonane z tworzyw sztucznych. Ich czystość i konserwacja mają wpływ na ich korzystny wygląd. Zobacz, jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie oraz jakich kosmetyków używać. Czyszczenie i konserwacja wnętrza Twojego samochodu jest istotna, bowiem bezpośrednio wpływa na komfort jazdy, ale także…

Używane BMW E39 540i (1996–2004). Zalety, wady i typowe usterki

Kwintesencja marki BMW, czyli zwarte nadwozie oraz mocny i jedwabiście pracujący silnik. A do tego bogate wyposażenie. Niestety, to już ostatni dzwonek, by kupić używane 540i. E39 w wersji 540i staje się towarem deficytowym. W najpopularniejszych serwisach nie znaleźliśmy nawet 200 ogłoszeń. A liczba będzie szybko topniała – obowiązujące na zachodzie Europy podatki za wysoką emisję dwutlenku węgla istotnie podnoszą koszty…