BMW 750d. Poczwórny doping od G-Power - Trends Magazines

BMW 750d. Poczwórny doping od G-Power

BMW 750d, czyli flagowy diesel z Bawarii z poczwórnym doładowaniem jest mocno wysilony. Z trzech litrów pojemności generuje 400 KM i 760 Nm. G-Power jest przekonane, że poprzeczkę można jednak w bezpieczny sposób podnieść.

Doświadczony tuner wziął pod lupę BMW 750d, w którego wiązkę elektryczną został wpięty moduł D-Tronik 5 V1 o wartości 2519 euro. Zmieniając ciśnienie doładowania i zwiększając porcje podawanego do cylindrów paliwa zapewnił 460 KM przy – niezwykle wysokich jak na diesla – 4500 obr./min oraz 860 Nm przy 2500 obr./min.

Mocarna siódemka jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w 4,3 s. G-Power podkreśla przy tym, że ingerencja w zespół napędowy jest całkowicie bezpieczna. Zachowano wszelkie fabryczne procedury bezpieczeństwa, a dodatkowa moc jest uwalniania wyłącznie, gdy temperatura oleju nie jest ani zbyt niska, ani zbyt wysoka. Przy delikatnej jeździe silnik pracuje na seryjnej mapie. D-Tronik 5 V1 ingeruje, gdy kierowca mocno naciśnie na gaz, na przykład podczas wyprzedzania.

G-Power proponuje wyposażenie 750d także w 21-calowe felgi Hurricane RR. Wraz z oponami kosztują przeszło 10 tysięcy euro, ale dla nabywcy flagowego modelu BMW nie powinno być to jednak większym zmartwieniem.

Podobne

Rekordowy drift w BMW M5- VIDEO

Idzie zima. Co to oznacza dla kierowców BMW? Hmm... czyżby jazdę bokiem? Zatem przypominamy, że drift i światowe rekordy driftu są bardzo, bardzo ważne dla BMW. Niemiecki producent samochodów stracił tytuł, który pierwotnie ustanowił w 2013 r w M5 (51.278 mili nieprzerwanego driftowania). Aby promować nowe BMW M5 2018, oryginalny rekordzista Johan Schwartz wrócił, ustanawiając…

Tuning BMW E92 M3 auto przodem

E92 M3 – niektórzy twierdzą, że to ostatnie prawdziwe BMW M

Przygoda Jacka z bawarską marką zaczęła się klasycznie – od E36 i popularnego E46 (pokazywaliśmy je w nr 4/2012 BMW TRENDS). Wówczas obiecał sobie, że następny, nowszy model BMW, o którym marzył, pozostanie niezmieniony. Oczywiście na obietnicach się skończyło. E92 M3 z 2011 roku, które nabył w 2015 roku, to zdaniem wielu fanów bawarek ostatnia prawdziwa M. Już jazda seryjnym autem dawała…