BMW 750d. Poczwórny doping od G-Power - Trends Magazines

BMW 750d. Poczwórny doping od G-Power

BMW 750d, czyli flagowy diesel z Bawarii z poczwórnym doładowaniem jest mocno wysilony. Z trzech litrów pojemności generuje 400 KM i 760 Nm. G-Power jest przekonane, że poprzeczkę można jednak w bezpieczny sposób podnieść.

Doświadczony tuner wziął pod lupę BMW 750d, w którego wiązkę elektryczną został wpięty moduł D-Tronik 5 V1 o wartości 2519 euro. Zmieniając ciśnienie doładowania i zwiększając porcje podawanego do cylindrów paliwa zapewnił 460 KM przy – niezwykle wysokich jak na diesla – 4500 obr./min oraz 860 Nm przy 2500 obr./min.

Mocarna siódemka jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w 4,3 s. G-Power podkreśla przy tym, że ingerencja w zespół napędowy jest całkowicie bezpieczna. Zachowano wszelkie fabryczne procedury bezpieczeństwa, a dodatkowa moc jest uwalniania wyłącznie, gdy temperatura oleju nie jest ani zbyt niska, ani zbyt wysoka. Przy delikatnej jeździe silnik pracuje na seryjnej mapie. D-Tronik 5 V1 ingeruje, gdy kierowca mocno naciśnie na gaz, na przykład podczas wyprzedzania.

G-Power proponuje wyposażenie 750d także w 21-calowe felgi Hurricane RR. Wraz z oponami kosztują przeszło 10 tysięcy euro, ale dla nabywcy flagowego modelu BMW nie powinno być to jednak większym zmartwieniem.

Podobne

3, 2, 1… start! Ruszyły zapisy na Rajd Koguta!

1 lutego ruszyły zapisy na VI Charytatywny Rajd Koguta. W ciągu pierwszych 15 minut zapisało się 11 załóg. Po pierwszym dniu rejestracji na koncie Rajdu Koguta było 31 360 zł, teraz jest już prawie 80 tys.  W tym roku Rajd jedzie z Oławy do Giżycka przez Warszawę. Start odbędzie się w czwartek, 16 czerwca przy…

BMW Z1 – jedyne i niepowtarzalne

Stworzenie wyjątkowego samochodu jest bardzo trudnym zadaniem. Aby mu sprostać, należy się wykazać bujną fantazją, nietuzinkowymi pomysłami oraz odwagą. Na początku lat 80. dowiedli tego Niemcy, prezentując całemu światu BMW Z1. Dzisiaj, ponad 30 lat po debiucie Z1, znana jest seria modeli Z. Z3, występujące w nadwoziu roadster oraz coupé, to pełnoprawny klasyk, wciąż trzymający…