BMW 7 E32 Koenig Specials- TUNING - Trends Magazines

BMW 7 E32 Koenig Specials- TUNING

Pamiętacie firmę Koenig Specials? Ten niemiecki tuner przeżywał swój rozkwit jakieś cztery dekady temu. Wtedy Ci „szaleni” Niemcy urzeczywistniali takie projekty jak Ferrari Testarossa twin turbo o mocy 1000 KM, czy drogowa wersja Porsche 962 – Koeniga C62. Przez warsztat Pana Koeniga przewijało się też wiele bardziej przyziemnych samochodów. Jednym z nich bywało BMW E32. Samochód otrzymywał bardzo pokaźne poszerzenia nadwozia i felgi BBS (tylne opony miały szerokość 345 mm). Pod maską tych potworów pracowały różne silniki, w zależności od wersji bazowej. Do dziś przetrwało niewiele takich samochodów, a ich ceny przekraczają 50 tys. Euro. Czy ktoś z Was chciałby jeździć taką „siódemką”? Ja sam miałem przyjemność raz zobaczyć na żywo Mercedesa 560 SEC w wykonaniu Koenig Specials i dosłownie powalił mnie na kolana! Być może jest gdzieś w Polsce takie BMW… Jeśli tak, to prosimy o kontakt. Będzie ozdobą jednego z nadchodzących wydań naszego kwartalnika BMW Trends. 

źródło: facebook.com ; ebay.co.uk

 

 

Podobne

VW Garbus 1200 tuning

Garbus na światowym poziomie. Polski projekt, a jak z USA

Na początku zwróćcie, proszę, uwagę na napis na boku Garbusa i przyjrzyjcie mu się dobrze. Jest to wariacja i prowokacja na temat słowa California. I wiecie co, wszystko inne w tym aucie jest tak samo szalone, jak ten napis. Dzidek, jego właściciel, od zawsze kochał Garbusy. Pierwszego własnego kupił za pieniądze z osiemnastki. Choć nie ciągnąłem go za język, to czułem,…

Piękny “rekin” BMW 320 Automatic E21

Piękny „rekin” BMW 320 Automatic E21

Rok 2015 był wyjątkowym i jubileuszowym dla BMW serii 3. Równo czterdzieści lat wcześniej niemiecki gigant motoryzacyjny rozpoczął produkcję sedana klasy średniej, czyli popularnej „trójki”. My postanowiliśmy cofnąć się w czasie i poczuć magię ówczesnej motoryzacji. Jak powstał Rekin BMW? Wszystko zaczęło się w 1975 roku. Po zakończeniu produkcji modelu 2002, oznaczonego kodem E114, BMW…