BMW 7 E32 Koenig Specials- TUNING - Trends Magazines

BMW 7 E32 Koenig Specials- TUNING

Pamiętacie firmę Koenig Specials? Ten niemiecki tuner przeżywał swój rozkwit jakieś cztery dekady temu. Wtedy Ci „szaleni” Niemcy urzeczywistniali takie projekty jak Ferrari Testarossa twin turbo o mocy 1000 KM, czy drogowa wersja Porsche 962 – Koeniga C62. Przez warsztat Pana Koeniga przewijało się też wiele bardziej przyziemnych samochodów. Jednym z nich bywało BMW E32. Samochód otrzymywał bardzo pokaźne poszerzenia nadwozia i felgi BBS (tylne opony miały szerokość 345 mm). Pod maską tych potworów pracowały różne silniki, w zależności od wersji bazowej. Do dziś przetrwało niewiele takich samochodów, a ich ceny przekraczają 50 tys. Euro. Czy ktoś z Was chciałby jeździć taką „siódemką”? Ja sam miałem przyjemność raz zobaczyć na żywo Mercedesa 560 SEC w wykonaniu Koenig Specials i dosłownie powalił mnie na kolana! Być może jest gdzieś w Polsce takie BMW… Jeśli tak, to prosimy o kontakt. Będzie ozdobą jednego z nadchodzących wydań naszego kwartalnika BMW Trends. 

źródło: facebook.com ; ebay.co.uk

 

 

Podobne

Nowa karta od Volkswagen Bank – gratka dla fanów rajdów WRC

Volkswagen Bank rozszerza gamę kart Visa o limitowaną edycję z wizerunkami Mikołaja „Miko” Marczyka, czyli jednego z najzdolniejszych rajdowców młodego pokolenia i pilota Szymona Gospodarczyka. Miko Marczyk wraz Szymonem Gospodarczykiem od kilku lat rywalizują na najważniejszych arenach międzynarodowych, jeżdżąc Škodą Fabią Rally2 evo. Udział w rajdach i możliwość mierzenia się z najlepszymi nie byłyby możliwe,…

Zagadkowy Mini Cooper

Marka John Cooper Works powstała w 2000 roku. Znany z tworzenia aut wyścigowych syn Johna Coopera, Michael, zajął się produkcją akcesoriów tuningowych do MINI, a jego firma stała się oficjalnym tunerem marki.  Pierwszym oficjalnym produktem JCW był zestaw części do Mini Coopera. W jego skład wchodziły: zmodyfikowana głowica silnika, sportowy układ dolotowy, końcowy układ wydechowy,…