BMW 7 E32 Koenig Specials- TUNING - Trends Magazines

BMW 7 E32 Koenig Specials- TUNING

Pamiętacie firmę Koenig Specials? Ten niemiecki tuner przeżywał swój rozkwit jakieś cztery dekady temu. Wtedy Ci „szaleni” Niemcy urzeczywistniali takie projekty jak Ferrari Testarossa twin turbo o mocy 1000 KM, czy drogowa wersja Porsche 962 – Koeniga C62. Przez warsztat Pana Koeniga przewijało się też wiele bardziej przyziemnych samochodów. Jednym z nich bywało BMW E32. Samochód otrzymywał bardzo pokaźne poszerzenia nadwozia i felgi BBS (tylne opony miały szerokość 345 mm). Pod maską tych potworów pracowały różne silniki, w zależności od wersji bazowej. Do dziś przetrwało niewiele takich samochodów, a ich ceny przekraczają 50 tys. Euro. Czy ktoś z Was chciałby jeździć taką „siódemką”? Ja sam miałem przyjemność raz zobaczyć na żywo Mercedesa 560 SEC w wykonaniu Koenig Specials i dosłownie powalił mnie na kolana! Być może jest gdzieś w Polsce takie BMW… Jeśli tak, to prosimy o kontakt. Będzie ozdobą jednego z nadchodzących wydań naszego kwartalnika BMW Trends. 

źródło: facebook.com ; ebay.co.uk

 

 

Podobne

Używane BMW X6 E71. Zalety, wady i typowe usterki

Używane BMW X6 z prawie milionowym przebiegiem

"Te auta dziś to nie to, co kiedyś", "Dzisiaj 150 tys km i po aucie", "Dzisiejsze auta to jednorazówki" - zapewne słyszeliście podobne opinie. Po części możemy się z tym zgodzić, ale jak widać na przykładzie tego BMW X6 sprawdza się też inne powiedzenie - "Jak dbasz, tak masz".  Pierwsza generacja BMW X6 zawitała na…

Tuning-VW-Caddy-1-dwa auta przodem

Caddy 1 po swapie silników – dlaczego są tak piekielnie szybkie?

TDI tylko dla staruszków! Taką zasadę wyznają Rafał i Janusz – posiadacze starszych już, ale niepozbawionych werwy dwóch Volkswagenów Caddy o jaskrawych kolorach. Według nich tylko dźwięk benzyniaka pod maską powoduje szybsze bicie serca. Caddy z lat osiemdziesiątych to po prostu Golf 1 z paką. Był to pomysł VW na tanie i niewielkie auto dostawcze. Mały…