Blueberry - zwycięskie BMW E34 Miłosza - Trends Magazines

Blueberry – zwycięskie BMW E34 Miłosza

Konkurs „Pokaż swoje BMW”, który przeprowadziliśmy na naszej stronie trends.com.pl, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Nic dziwnego, że towarzyszyły mu spore emocje. Liczba ciekawych aut wcale nie była mała, dlatego tak trudno było wybrać zwycięzcę. Przedstawiamy samochód, który Wam i redakcji BMW TRENDS najbardziej przypadł do gustu – fioletowe E34 Miłosza.

Pierwszą E34 540iA Individual w kolorze Daytona Violett Miłosz miał dziesięć lat temu. Niestety, okoliczności zmusiły go do sprzedaży tego samochodu. Kiedy wszystko wróciło do normy, postanowił rozejrzeć się za takim samym modelem. Nie było to łatwe, ponieważ na rynku wtórnym tych samochodów właściwie już nie ma. Niektórzy chcąc kupić swoje wymarzone auto muszą uzbroić się w cierpliwość.

Miłoszowi poszukiwania zajęły siedem długich lat! W końcu w grudniu 2018 roku na aukcji pojawiło się E34, jakiego szukał. Było już późno w nocy, mimo to Miłosz skontaktował się ze sprzedającym i zarezerwował samochód. Po jego odbiór pojechał trzy dni później. Od momentu zakupu stara się doprowadzić „Jagodę” do perfekcji.

Historię Miłosza i prezentację jego BMW E34 przeczytacie w grudniowym nr BMW Trends. 

Tekst i fot. Mariusz Majta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Manhart MH2 560 9

MANHART MH2 560 – potworne M2

BMW M2 już standardowo jest bardzo mocne i szybkie, ale specjaliści z Manharta wiedzą, jak to jeszcze poprawić. Manhart MH2 560 bazuje na M2 G87 i jak widać ten silnik jest bardzo podatny na modyfikacje.  Nowe BMW M2 jest już na rynku dobry rok i tunerzy dobrze już zdążyli poznać ten samochód. Manhart jest jednym…

Odświeżony VW Golf GTI już prawie jest. Zmiany są niewielkie

Żeby dostrzec zmiany w VW Golfie GTI trzeba się dobrze przyjrzeć. Nie, jeszcze bardziej się przyjrzyj. Jeszcze bardziej. Jeszcze odrobinę i wtedy zobaczysz, co zmieni się w stosunku do obecnej generacji. Szczegółowość nie oznacza, że zmian nie ma. Żeby dostrzec zmiany w stosunku do obecnej generacji VW Golfa, trzeba zacząć od przedniego pasa. Obecne GTI…