Beetle cabrio nie musi być nudny. Ciekawy projekt ABT. - TUNING - Trends Magazines

Beetle cabrio nie musi być nudny. Ciekawy projekt ABT. – TUNING

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

ABT Sportsline oprócz innych modeli VW ma też propozycję dla Garbusa w wersji Cabriolet. Zdecydowano się na dyskretne korekty, by nie zaburzyć retroprezencji samochodu.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

Tuner uznał, że nadmiernie rozbudowany pakiet nie będzie pasował do obłej linii Garbusa. Beetle ubrano jedynie w dokładki obu zderzaków, nowe progi i brewki na reflektory. Niby niewiele, a samochód znacząco różni się od seryjnej wersji.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

Skrócone i utwardzone sprężyny zawieszenia poprawiły trakcję. Przyczyniły się również do mocniejszego wypełnienia błotników przez 20-calowe felgi ABT DR. Spostrzegawczy z pewnością zwrócą uwagę na hamulce przedniej osi.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

ABT zdecydowało się na zastąpienie seryjnych tarcz dyskami w niebagatelnym rozmiarze 345×30 mm. Aby ułatwić dozowanie siły hamowania, zamontowano elastyczne przewody w stalowym oplocie.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

ABT Sportsline nie byłoby sobą, gdyby nie zajęło się oprogramowaniem jednostek napędowych. Tuner deklaruje, że z silnika 1.2 TSI (105 KM) uda się wycisnąć 140 KM.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

160-konne 1.4 TSI będzie w stanie wygenerować 210 KM, natomiast z 200-konnego 2.0 TSI wykrzesano 240 KM. Na chiptuning nieźle zareagowały także turbodiesle. W 1.6 TDI fabryczne 105 KM zamieniono na 125 KM, natomiast 140-konne 2.0 TDI zyskało 30 KM.

VW_Beetle_CAbrio_Abt_tuning
VW_Beetle_CAbrio_Abt_tuning

Podobne

TechArt GTstreet R – monstrum na bazie 911 Turbo S

Już seryjne Porsche 911 Turbo S kipi mocą. Jednak niemiecki TechArt wyznaje zasadę - "mocy nigdy za wiele" i bierze na warsztat "911" Turbo S. Efekt? Piorunujący. Fabryczne Porsche 911 Turbo S dysponuje mocą 650 KM, przyspiesza do "setki" w niecałe 3 sekundy i potrafi pojechać maksymalnie 330 km/h. To osiągi godne super aut. Tuner…

VW na Essen Motor Show 2019 (część 2) – GALERIA

Podczas dzisiejszej popołudniowej herbaty zapraszamy Was na kolejną porcję zmodyfikowanych Volkswagenów. To dobry moment, żeby zobaczyć "co w trawie piszczy" i poświęcić się zadumie. Cóż uczynić z własnym projektem podczas przerwy zimowej? Tradycyjnie, jak co roku, najciekawsze projekty będziemy pokazywać na łamach naszego magazynu i portalu w 2020. To jak, będzie "gruby projekt"?