Autopay, czyli przez bramkę bez zatrzymywania się. Czy to koniec korków do opłat? - Trends Magazines

Autopay, czyli przez bramkę bez zatrzymywania się. Czy to koniec korków do opłat?

W sierpniu 2019 r. ponad 100 tys. klientów skorzystało z Autopay. To aplikacja umożliwiająca automatyczne płatności za przejazd autostradą. Na AmberOne Autostradzie A1 prowadzącej nad polskie morze średnio 8-9 proc. przejazdów dziennie opłacanych było za pośrednictwem Autopay. Z kolei w ciągu dwóch pierwszych tygodni funkcjonowania Autopay na A4 odnotowano ponad 25 tys. przejazdów, co stanowi ok. 1,6 proc. wszystkich transakcji za przejazd tym odcinkiem autostrady.

Od czerwca 2019 r. system Autopay działa na wszystkich miejscach poboru opłat na AmberOne Autostradzie A1 od Gdańska do Torunia w obu kierunkach, a od połowy lipca na Autostradzie A4 na odcinku Katowice-Kraków. I choć nie udało się zapobiec wakacyjnym korkom w tym sezonie, to skrócenie czasu obsługi do kilku sekund (bez zatrzymywania się) i stale rosnące zainteresowanie systemem przez podróżnych dobrze rokuje na sezon 2020.

 

Podobne

VW Golf GTI Concept 9

VW wraca do normalności. Oto VW Golf GTI Concept

Podczas targów Consumer Electronics Show (CES) 2024 w Las Vegas, Volkswagen pokazał model koncepcyjny, który zwiastuje czym będzie nadchodzący VW Golf GTI. Jest dobra wiadomość, do auta powrócą normalne przyciski. To jednak nie wszystko. VW Golf kończy w tym roku 50 lat. Z tej okazji marka z Wolfsburga ma zaprezentować najnowsze wcielenie Golfa 8.5. Nie…

VW Jetta A1

(Nie)zwykły sedan, czyli VW Jetta A1

Pierwsza generacja Jetty, której przedstawicielkę widzicie na zdjęciach, zadebiutowała w 1979 roku. Samochód był klasycznym dwu lub czterodrzwiowym sedanem. Model bazował na Golfie pierwszej generacji i był bardziej konserwatywną odmianą tego bardzo popularnego hatchbacka. Na przestrzeni kilkudziesięciu lat Volkswagen pokazał światu kilka generacji Jetty. Za każdym razem auto nie wzbudzało większych emocji. Było praktyczne, proste…