Automatyczne drzwi w BMW serii 7, czyli Będziesz Miał Wypas - Trends Magazines

Automatyczne drzwi w BMW serii 7, czyli Będziesz Miał Wypas

Przyjęło się, że wszystkie najnowsze „bajery” zawsze debiutują we flagowych limuzynach. Nie inaczej jest w BMW, gdzie seria 7 jest wyznacznikiem stylu oraz wyposażenia dla kolejnych modeli. Jednak takiego elementu wyposażenia nie spodziewał się nikt.

Adaptacyjny tempomat? Fotele z masażem? Automatyczne światła dostosowujące się do otoczenia? Te wszystkie funkcje wysiadają przy opcji dostępnej w nowym BMW Serii 7. Jak zobaczycie na filmiku, we flagowej limuzynie bawarskiego producenta jest opcja automatycznego otwierania i zamykania drzwi. 

Ale nie myślcie, że działa to za pomocą jakiegoś średniowiecznego urządzenia zwanego ekranem dotykowym, albo nie daj Bóg przyciskiem. O nie, BMW idzie o krok dalej i wprowadza system komend głosowych. To rozwiązanie znane już m.in. z Mercedesów, ale ciekawe czy tam można wydać komendę: „otwórz drzwi!”

Jeśli chcesz pochwalić się znajomym, koniecznie wyposaż swoje BMW w ten bajer! A jak to działa? Zobacz na poniższym filmiku.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Rami Nasri (@bmw.uae)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Alpina B5S – auto marzeń

Tak, niemieckie firmy modyfikujące auta mają prawo, a niekiedy wręcz obowiązek sygnowania ich własną marką. Zapoznając się z tym B5S chcemy jednak skupić się na czymś innym, bowiem… Alpina Marka to coś więcej niż marka Alpina. Nie możemy powiedzieć, że takie historie lubimy, gdyż chcielibyśmy, by życie oszczędziło Markowi trudnych chwil, nawet jeśli dzięki nim…

VW up! w czasie jazdy

Bezpieczeństwo, czy prędkość? Oto jest pytanie…

Polscy kierowcy coraz dojrzalej podchodzą do motoryzacji. Świadczą o tym wyniki badań przeprowadzonych przez InsightOut Lab i Volkswagena. Respondenci zadeklarowali, że bezpieczeństwo w trasie jest ważniejsze od czasu przejazdu.  Deklaracje złożone w ramach ankiet InsightOut Lab i Volkswagena postanowiono zweryfikować poprzez ich konfrontację z pytaniami dotyczącymi przerw podczas długich podróży. Korzystając z okazji postanowiono również zapytać, czy bez zmiany obecnych nawyków Polacy…