Arden Bentley AB III  - Trends Magazines

Arden Bentley AB III 

Specjalistom z Krefeld udało się spersonalizować Bentley’a Continental GT / GTC. Począwszy od elementów nadwozia wykonanych w całości z włókna węglowego, kół ze stopów lekkich wykonanych z magnezu, aż po tytanowy sportowy układ wydechowy, Jochen Arden i jego zespół zrobili wszystko, żeby nadać Brytyjczykowi więcej charakteru.

Zastosowanie włókna węglowego pozwala na znaczną oszczędność masy w porównaniu z konwencjonalnymi elementami z metalu. Zestaw wide body obejmuje nie tylko przednie i tylne poszerzenia błotników (o 50 milimetrów szersze z każdej strony), ale także przedni spoiler. Widok z przodu dopełniają karbonowe wloty powietrza na masce. Z tyłu jest nowy dyfuzor i tylny spojler również wykonane z włókna węglowego.

Arden oferuje różne wzory i rozmiary kół: ultralekkie 22-calowa obręcz Zelem Two Magnesium w formacie XXL to esencja stylu. Zalecane kombinacje koło / opona mają wymiar 10×22 „z oponami w rozmiarze 275/35 R22 na przedniej osi i wymiar 11,5×22” z szerokimi oponami podstawowymi 315/30 R22 na tylnej osi.


Zamów prenumeratę

Właściciele Arden Bentley AB III mogą nawet wybrać niestandardowe dodatki wnętrza pasujące do ich stylu. Szczotkowane aluminium, karbon lub powierzchnie o wysokim połysku doskonale uzupełniają skórę na desce rozdzielczej i siedzeniach. 

Podobne

Biały VW Scirocco 2 po tuningu i swapie silnika

Scirocco, które zachwyca wielu miłośników VW

Widoczne na zdjęciu Scirocco drugiej generacji miało już swój debiut na łamach VW TRENDS. Jego właściciel włożył jednak na tyle dużo pracy w zmianę wizerunku swojego pojazdu, że zdecydowaliśmy się na ponownie go zaprezentować. Biały Volkswagen opuścił bramy fabryki w 1989 r. Był zwykłym i stosunkowo funkcjonalnym samochodem z kapitalnie narysowanym nadwoziem, które do dziś…

VW up! w czasie jazdy

Bezpieczeństwo, czy prędkość? Oto jest pytanie…

Polscy kierowcy coraz dojrzalej podchodzą do motoryzacji. Świadczą o tym wyniki badań przeprowadzonych przez InsightOut Lab i Volkswagena. Respondenci zadeklarowali, że bezpieczeństwo w trasie jest ważniejsze od czasu przejazdu.  Deklaracje złożone w ramach ankiet InsightOut Lab i Volkswagena postanowiono zweryfikować poprzez ich konfrontację z pytaniami dotyczącymi przerw podczas długich podróży. Korzystając z okazji postanowiono również zapytać, czy bez zmiany obecnych nawyków Polacy…