Arden Bentley AB III  - Trends Magazines

Arden Bentley AB III 

Specjalistom z Krefeld udało się spersonalizować Bentley’a Continental GT / GTC. Począwszy od elementów nadwozia wykonanych w całości z włókna węglowego, kół ze stopów lekkich wykonanych z magnezu, aż po tytanowy sportowy układ wydechowy, Jochen Arden i jego zespół zrobili wszystko, żeby nadać Brytyjczykowi więcej charakteru.

Zastosowanie włókna węglowego pozwala na znaczną oszczędność masy w porównaniu z konwencjonalnymi elementami z metalu. Zestaw wide body obejmuje nie tylko przednie i tylne poszerzenia błotników (o 50 milimetrów szersze z każdej strony), ale także przedni spoiler. Widok z przodu dopełniają karbonowe wloty powietrza na masce. Z tyłu jest nowy dyfuzor i tylny spojler również wykonane z włókna węglowego.

Arden oferuje różne wzory i rozmiary kół: ultralekkie 22-calowa obręcz Zelem Two Magnesium w formacie XXL to esencja stylu. Zalecane kombinacje koło / opona mają wymiar 10×22 „z oponami w rozmiarze 275/35 R22 na przedniej osi i wymiar 11,5×22” z szerokimi oponami podstawowymi 315/30 R22 na tylnej osi.


Zamów prenumeratę

Właściciele Arden Bentley AB III mogą nawet wybrać niestandardowe dodatki wnętrza pasujące do ich stylu. Szczotkowane aluminium, karbon lub powierzchnie o wysokim połysku doskonale uzupełniają skórę na desce rozdzielczej i siedzeniach. 

Podobne

Konkurs – Prezentacja Twojego VW na łamach VW Trends!

Twoim marzeniem jest zaprezentowanie swojego VW na łamach naszego czasopisma VW Trends? Weź udział w konkursie, wyślij zdjęcia, zachęć znajomych do wspólnego głosowania oraz komentowania i daj sobie szansę na wygraną - artykuł wraz z sesją zdjęciową Twojego VW w magazynie VW Trends lub na łamach naszej witryny internetowej www.trends.com.pl. By wziąć udział w konkursie,…

K70 – pierwszy przednionapędowy VW

Początki modelu K 70 sięgają roku 1969, gdy na genewskim salonie samochodowym zaprezentowano go na stoisku NSU. Tak, to nie pomyłka, pojazd ten jest konstrukcją zespołu inżynierów z Neckarsulm, kierowanego przez ówczesnego szefa rozwoju Ewalda Praxla. Zaprojektowano go jako mniejszego brata Ro 80, który odniósł ogromny sukces w chwili debiutu, zdobywając tytuł Samochodu Roku –…