Arden Bentley AB III  - Trends Magazines

Arden Bentley AB III 

Specjalistom z Krefeld udało się spersonalizować Bentley’a Continental GT / GTC. Począwszy od elementów nadwozia wykonanych w całości z włókna węglowego, kół ze stopów lekkich wykonanych z magnezu, aż po tytanowy sportowy układ wydechowy, Jochen Arden i jego zespół zrobili wszystko, żeby nadać Brytyjczykowi więcej charakteru.

Zastosowanie włókna węglowego pozwala na znaczną oszczędność masy w porównaniu z konwencjonalnymi elementami z metalu. Zestaw wide body obejmuje nie tylko przednie i tylne poszerzenia błotników (o 50 milimetrów szersze z każdej strony), ale także przedni spoiler. Widok z przodu dopełniają karbonowe wloty powietrza na masce. Z tyłu jest nowy dyfuzor i tylny spojler również wykonane z włókna węglowego.

Arden oferuje różne wzory i rozmiary kół: ultralekkie 22-calowa obręcz Zelem Two Magnesium w formacie XXL to esencja stylu. Zalecane kombinacje koło / opona mają wymiar 10×22 „z oponami w rozmiarze 275/35 R22 na przedniej osi i wymiar 11,5×22” z szerokimi oponami podstawowymi 315/30 R22 na tylnej osi.


Zamów prenumeratę

Właściciele Arden Bentley AB III mogą nawet wybrać niestandardowe dodatki wnętrza pasujące do ich stylu. Szczotkowane aluminium, karbon lub powierzchnie o wysokim połysku doskonale uzupełniają skórę na desce rozdzielczej i siedzeniach. 

Podobne

Volkswagen T-Prime

T-Prime. Przedsmak Volkswagena Touarega III

W natłoku motoryzacyjnych premier i nowości nie każdy odnotował ubiegłoroczny debiut koncepcyjnego Volkswagena T-Prime. Dlaczego warto bliżej przyjrzeć się temu modelowi? Jest on przedsmakiem nadchodzącego wielkimi krokami Touarega trzeciej generacji. Prezentując T-Prime'a Volkswagen nie owijał w bawełnę. Mówił wprost, że debiutujący podczas Beijing Auto Show prototyp jest jednym z najbardziej zaawansowanych SUV-ów świata. Samochód bazuje…

VW ID. Buzz i VW T1

Pierwsza jazda VW ID.Buzz – każdy się za nim obejrzy

Zaczęło się od pierwszego Golfa, który wyniósł Volkswagena na wyżyny i do niedawna sprzedawał się w Europie w liczbie blisko 400.000 egzemplarzy rocznie. Od dłuższego czasu Wolfsburg przestawia się na elektryfikację, której najlepszą reklamą jest VW ID.Buzz. Jak wypada na tle spalinowych krewniaków? Już pierwsze spotkanie z ID.Buzz wywołuje pozytywne emocje. Podczas inauguracyjnych jazd w Danii, gdzie…