Arden Bentley AB III  - Trends Magazines

Arden Bentley AB III 

Specjalistom z Krefeld udało się spersonalizować Bentley’a Continental GT / GTC. Począwszy od elementów nadwozia wykonanych w całości z włókna węglowego, kół ze stopów lekkich wykonanych z magnezu, aż po tytanowy sportowy układ wydechowy, Jochen Arden i jego zespół zrobili wszystko, żeby nadać Brytyjczykowi więcej charakteru.

Zastosowanie włókna węglowego pozwala na znaczną oszczędność masy w porównaniu z konwencjonalnymi elementami z metalu. Zestaw wide body obejmuje nie tylko przednie i tylne poszerzenia błotników (o 50 milimetrów szersze z każdej strony), ale także przedni spoiler. Widok z przodu dopełniają karbonowe wloty powietrza na masce. Z tyłu jest nowy dyfuzor i tylny spojler również wykonane z włókna węglowego.

Arden oferuje różne wzory i rozmiary kół: ultralekkie 22-calowa obręcz Zelem Two Magnesium w formacie XXL to esencja stylu. Zalecane kombinacje koło / opona mają wymiar 10×22 „z oponami w rozmiarze 275/35 R22 na przedniej osi i wymiar 11,5×22” z szerokimi oponami podstawowymi 315/30 R22 na tylnej osi.


Zamów prenumeratę

Właściciele Arden Bentley AB III mogą nawet wybrać niestandardowe dodatki wnętrza pasujące do ich stylu. Szczotkowane aluminium, karbon lub powierzchnie o wysokim połysku doskonale uzupełniają skórę na desce rozdzielczej i siedzeniach. 

Podobne

Ciekawy Passat B6 1.9 TDI

 Ubiegłoroczny konkurs, który przeprowadziliśmy na naszej stronie www.trends.com.pl, spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem i towarzyszyły mu ogromne emocje. Teraz przedstawiamy samochód, który wam i redakcji VW TRENDS najbardziej przypadł do gustu.  Ten Passat towarzyszy Maćkowi od 2007 roku. Wówczas jego tata kupił w salonie podstawową wersję modelu B6. Niestety, dwa lata później zmarł i w…

Volkswagen zmienia logo. Nowe zadebiutuje wraz Golfem VIII

Loga są znakami rozpoznawczymi poszczególnych marek. Nawet one wymagają odświeżania. Ich kolejne zmiany zwykle zbiegają się z ważnymi dla marki wydarzeniami. Pierwsza wersja logo VW ujrzało światło dzienne w 1937 r. Podobnie jak w ośmiu kolejnych wszystko „kręciło się” wokół charakterystycznie ułożonych liter. Zmieniano głównie kolorystykę (z czarnej na niebieską), obramowanie i eksperymentowano z trójwymiarowością…