Arabskie klimaty BMW M2 - 4,2 do "setki"! - Trends Magazines

Arabskie klimaty BMW M2 – 4,2 do „setki”!

M2 z białym nadwoziem, dużymi felgami i obniżonym nadwoziem mogłoby z powodzeniem trafić na ulice Dubaju. Świetnie wpisałoby się w kolory tamtejszych ulic.

Tymczasem ciekawie wyglądające auto powstało w Niemczech. Przygotował je Hamann. Najmniejszemu przedstawicielowi rodziny M urody dodaje kompletny pakiet aerodynamiczny ze spojlerami, dyfuzorami i dokładkami zderzaków oraz progów. Znając przywiązanie Hamanna do detali, zakładamy, że firma nie ograniczyła się jedynie do zaprojektowania efektownie wyglądających części, ale również sprawdziła ich działanie w tunelu aerodynamicznym.

M2 z pakietem stylistycznym przypomina wyścigówkę, która przed chwilą wyjechała z toru. Aby brzmiała równie przekonująco, Hamann wyposażył auto w wydech ze stali nierdzewnej. Zafundował też trzylitrowemu silnikowi zastrzyk mocy. Fabryczne 370 KM i 465 Nm udało się zamienić w 420 KM i 530 Nm. W efekcie M2 na przyspieszenie do 100 km/h potrzebuje zaledwie 4,2 sekundy! Wcześniej potrafiło to jedynie wyraźnie droższe M4. Ingerując w elektronikę Hamann usuwa także ogranicznik prędkości, więc również na autostradzie mniejszy model dotrzymałby kroku większemu.

Podobne

Zastrzyk witalności do BMW M3 i M4 od AC Schnitzera

AC Schnitzer, doświadczony tuner z Akwizgranu przeprowadza kompleksowe modyfikacje praktycznie każdego BMW. Nie pozostał też obojętny wobec M3 i M4. W końcu nawet tak doskonałe samochody można poprawić. Mniej restrykcyjny wydech i moduł mocy pozwoliły na zamienienie fabrycznych 431 KM i 550 Nm w 510 KM i 645 Nm. Co ważne, podkręcony silnik jest objęty dwuletnią gwarancją, którą…

Tuning_BMW_E60_widok z tyłu

Flagowa 309-konna „piątka” E60 z dobrą felgą BBS

Auta plasujące się na szczycie gamy modelowej nazywane są flagowymi. Dla niektórych posiadanie topowego E60 z silnikiem Diesla byłoby wystarczającym powodem do zadowolenia. Dla Andrzeja, który pracuje w branży związanej ze statkami, oznaczało szansę wydania komendy „cała naprzód”. E60 po leasingu i 10 tys. km Pochodzący z rocznika 2005 samochód kupił już w 2006 roku…