Arabskie klimaty BMW M2 - 4,2 do "setki"! - Trends Magazines

Arabskie klimaty BMW M2 – 4,2 do „setki”!

M2 z białym nadwoziem, dużymi felgami i obniżonym nadwoziem mogłoby z powodzeniem trafić na ulice Dubaju. Świetnie wpisałoby się w kolory tamtejszych ulic.

Tymczasem ciekawie wyglądające auto powstało w Niemczech. Przygotował je Hamann. Najmniejszemu przedstawicielowi rodziny M urody dodaje kompletny pakiet aerodynamiczny ze spojlerami, dyfuzorami i dokładkami zderzaków oraz progów. Znając przywiązanie Hamanna do detali, zakładamy, że firma nie ograniczyła się jedynie do zaprojektowania efektownie wyglądających części, ale również sprawdziła ich działanie w tunelu aerodynamicznym.

M2 z pakietem stylistycznym przypomina wyścigówkę, która przed chwilą wyjechała z toru. Aby brzmiała równie przekonująco, Hamann wyposażył auto w wydech ze stali nierdzewnej. Zafundował też trzylitrowemu silnikowi zastrzyk mocy. Fabryczne 370 KM i 465 Nm udało się zamienić w 420 KM i 530 Nm. W efekcie M2 na przyspieszenie do 100 km/h potrzebuje zaledwie 4,2 sekundy! Wcześniej potrafiło to jedynie wyraźnie droższe M4. Ingerując w elektronikę Hamann usuwa także ogranicznik prędkości, więc również na autostradzie mniejszy model dotrzymałby kroku większemu.

Podobne

BMW M3 Competition vs VW Golf R w drag race

Czy mocniejsze BMW M3 Competition poradzi sobie z najmocniejszą odmianą Golfa? Odpowiedź nie jest wcale taka oczywista.  Do walki w wyścigu na prostej stają dwaj bardzo mocni "niemcy". Przedstawmy kilka faktów - BMW M3 Competition ma 510 KM i 650 Nm. To o prawie 200 KM i ponad 200 Nm więcej niż Volkswagen. Do tego…

BMW M5 E60 – niepowtarzalne

Wolnossący dziesięciocylindrowy benzynowy silnik kręcący się do ponad 8000 obrotów na minutę. 507 KM rzucane na tylną oś, 4,7 sekundy potrzebne do osiągnięcia pierwszych 100 km/h oraz przeszywający dźwięk. Wszystko to ubrane w nierzucające się w oczy i niezdradzające zbyt wiele nadwozie klasycznego sedana. BMW M5 E60 to auto jedyne w swoim rodzaju. Już w chwili debiutu w 2005 roku BMW M5 E60 było…