Amy Amarok. Efektowny pickup z Polski - Trends Magazines

Amy Amarok. Efektowny pickup z Polski

Firma Carlex Design z Czechowic-Dziedzic ma już światową renomę. Specjalizuje się w wykańczaniu wnętrz samochodów materiałami z najwyższej półki. Gdy tylko Carlex opublikuje zdjęcia kolejnych projektów, lotem błyskawicy obiegają one internet.

Ambitna grupa postanowiła wykonać kolejny krok. W Czechowicach działalność prowadzi już Pickup Design, które zamierza stać się jednym z najbardziej rozpoznawalnych tunerów półciężarówek. Mają one wyróżniać się efektownym wzornictwem, perfekcyjnym wykonaniem i łatwością montażu – elementy nadwoziowe oraz tapicerki są bowiem dostępne w formie gotowych do montażu zestawów, które są eksportowane na cały świat (firma ma przedstawicieli w Wielkiej Brytanii, Nowej Zelandii i Australii).

Aby uczynić pickupy jeszcze bardziej luksusowymi, tworzy się je w limitowanych seriach. Dobrym przykładem jest Amarok Amy. Na rynek trafi 500 sztuk użytkowego Volkswagena, który za sprawą poszerzonych błotników, nakładki na maskę, nowego zderzaka przedniego, ciekawszej zabudowy paki (dokładka aerodynamiczna i spojler) czy obramowania przednich i tylnych świateł nabrał masywności i zaczął przypominać amerykańskie pickupy.

Pakiet złożony z 13 elementów został pokryty lakierem strukturalnym. Nie tylko dodaje on Amarokowi Amy efektownej surowości, ale również jest odporny na uszkodzenia.

Sporym zmianom poddano wnętrze. Na tunelu środkowym znalazła się metalowa tabliczka z numerem danego egzemplarza. Kierownicę mocniej wyprofilowano i – podobnie jak fotele i podłokietniki – obszyto skóra Nappa, utożsamianą raczej z autami z najwyższej półki niż pickupami.

Pickup Design zajął się również układem wydechowym, który po modyfikacji i wyposażeniu w specjalny wzmacniacz dźwięku bulgocze jak wydechy aut z silnikami V8. Z kolei terenowe możliwości zwiększyło zawieszenie australijskiej firmy Pedders. Składa się ze specjalnie przygotowanych amortyzatorów, sprężyn, resorów oraz poliuretanowych tulei dla ostatnich z wymienionych. Seryjne nie są też koła – Amy Design zamontowało szersze felgi z oponami BFGoodrich All Terrain w rozmiarze 265/60 R18. Zamawiający ma do wyboru 10 wersji kolorystycznych Amaroka. Koszt modyfikacji Volkswagena startuje z poziomu 55 995 zł.

Podobne

Tuning VW Golf Mk3 Variant widok od tyłu

Golf Mk3 Variant, który robi wrażenie

Pierwsze auto w Polsce ze stylingiem Sad-look. Perłowy lakier, felgi prosto z Porsche i kompleksowa przebudowa wnętrza, to jego cechy charakterystyczne. Pod maską egzotyczna jednostka V5. Zachwyca i szokuje, prezentując swój własny styl.   Lookaz – właściciel prezentowanego auta – jego modernizację zaczął dość nietypowo, bo od foteli. Pewnego dnia stał się szczęśliwym posiadaczem kompletnej…

Napis na masce Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

TSI – ewolucja udanych silników VW

Inżynierowie Volkswagena stale rozwijają jednostki napędowe. Najnowszymi owcami ich prac są mocne, oszczędne i przyjazne środowisku silniki TSI evo z rodziny EA211. TSI o małych pojemnościach są obecne na rynku od 15 lat. W 2012 roku w Golfie VII zadebiutowała ich nowa generacja, oznaczona kodem EA211, której znakiem rozpoznawczym jest paskowy napęd rozrządu. Na przełomie 2016 i 2017 roku czterocylindrowe jednostki poddano gruntownej…