Alpine Driving Experience w Polsce. Swoim Alpine pojeździsz na Torze Modlin - Trends Magazines

Alpine Driving Experience w Polsce. Swoim Alpine pojeździsz na Torze Modlin

Marka Alpine to w Polsce nisza, ale wkrótce ma się to zmienić. Sytuację ma poprawić m.in. Alpine Driving Experience, czyli dodatkowe szkolenia z wyścigowej jazdy dla właścicieli aut tej marki. Teraz można wycisnąć siódme poty ze swojego auta sportowego na Torze Modlin. 

Nie widzieliście nigdy auta marki Alpine na drodze? Nic dziwnego, od 2018 w Polsce sprzedano zaledwie 204 sztuki modelu A110. Jak na razie auta tej marki sprzedawane są tylko w salonie w Katowicach, ale wkrótce powstanie też kolejny punkt sprzedaży w Warszawie. Dodatkowo, podczas konfiguracji auta będzie można dokupić pakiet jazdy wyścigowej – Alpine Driving Experience. Taką rozrywkę ma w swojej ofercie chociażby Porsche, Mercedes, czy BMW. 

Alpine Driving Experience na Torze Modlin – ile to kosztuje?

Szkolenia francuskiej marki obejmują m.in. jazdę po torze szkoleniowym i ćwiczenia na płytach poślizgowych. Uczestnicy mają doświadczyć niską masę, moc oraz rozkład masy pojazdów marki Alpine. Nie zapominajmy, że przez cały czas szkolenia jesteśmy pod opieką doświadczonych instruktorów.

Dostępne są trzy warianty szkoleń. Różnią się oczywiście zakresem, ceną oraz tym, czy uczestnik chce przyjechać własnym autem, czy będzie korzystał z samochodu szkoleniowego. 

Intro, obejmuje przygotowanie do jazdy, teoretyczne podstawy techniki jazdy i na deser zajęcia praktyczne z instruktorem po torze. Jeśli korzystamy z auta z ośrodka, pakiet Intro kosztuje 2900 zł jeśli dzielimy auto z innym uczestnikiem lub 4400 zł jeśli mamy je na wyłączność. Jazda swoim samochodem kosztuje 1900 zł. 

Po przejściu etapu Intro, możemy zapisać się na kolejny poziom Alpine Driving Experience – Expert. Tutaj będziemy mieli do czynienia z instruktorami z wyścigowym rodowodem, którzy ukierunkują uczestnika na bardziej wyścigowy styl jazdy. Szkolenie również obejmuje zajęcia teoretyczne, oraz praktyczne rozszerzone na torze (krótka nitka toru, pełna nitka, techniki hamowania, ścinanie zakrętów). Koszt pakietu Expert jest identyczny jak Intro.

Ostatni i najbardziej rozbudowany pakiet to Sport&Safety. Obejmuje m.in. teoretyczne podstawy techniki jazdy, jazdy z trenerem w samochodzie po torze sportowym, pokonywanie śliskiego zakrętu, przejazd przez szarpak, czy hamowanie i omijanie przeszkody na płycie poślizgowej. Koszt takiego szkolenia to 2400 zł przy własnym samochodzie, 3900 zł gdy dzieli auto z ośrodka z innym uczestnikiem oraz 5400 zł gdy chcemy je na wyłączność.

Alpine Driving Experience w tym roku potrwają do listopada, kolejna edycja ruszy dopiero w marcu 2025 roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Jetta A2 coupé widok od tyłu

Udane połączenie 2-drzwiowej Jetty A2 coupé z silnikiem VR6

Volkswageny z nadwoziem coupé oraz comfort coupé są samochodami cenionymi za stylistykę. Damian połączył nadwozie dwudrzwiowej Jetty z podziwianym przez wielu za brzmienie silnikiem VR6.   Damian, nazywany przez kolegów Diesel, poczuł potrzebę posiadania trafiającego do wszystkich zmysłów Volkswagena dzięki klubowiczom ekipy Doppelganger, których odwiedzał w garażu. Po pewnym czasie sam dołączył do tej toruńskiej…

600 KM w BMW X3. Najnowsze X3M od AC Schnitzer – TUNING

Dziś nie trzeba już kupować supersamochodu, żeby mieć 600-konne auto. Nie trzeba nawet decydować się na supersedana M5, albo potężne M8. Dziś wystarczy SUV klasy średniej, jakim jest BMW X3. Oczywiście mówimy o najmocniejszej wersji M dodatkowo przygotowanej przez AC Schnitzer, ale to wciąż SUV z 5 miejscami, dużym bagażnikiem i prześwitem pozwalającym spokojnie atakować…