Alpine A110 RALLY- GALERIA & SPEC - Trends Magazines

Alpine A110 RALLY- GALERIA & SPEC

Rajdowa wersja samochodu Alpine A110, zaprojektowana i zbudowana przez Signatech w oparciu o założenia ramowe wyznaczone przez Alpine, przejmuje lekki i zwrotny układ jezdny modeli Alpine A110 GT4 i Cup, którego konstrukcja nawiązuje do wersji seryjnej. Wprowadzono w nim dodatkowe modyfikacje w celu przystosowania go do specyfiki tras, na których będzie się ścigał. Między innymi zastosowano zawieszenie z amortyzatorami o trzystopniowej regulacji tłumienia z ogranicznikiem hydraulicznym, nowe hamulce Brembo oraz elementy zapewniające bezpieczeństwo typowe dla samochodów rajdowych, jak pełna klatka bezpieczeństwa z homologacją FIA i kubełkowe fotele Sabelt z sześciopunktową uprzężą. Współpracujący z 6-biegową skrzynią sekwencyjną (plus bieg wsteczny) i mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu 4-cylindrowy turbodoładowany silnik 1,8 litra, pochodzący z seryjnego samochodu, również został poddany zabiegom dostosowującym go do startu w rajdach. Oprócz prac nad ustawieniem optymalnego przebiegu krzywej momentu obrotowego, podniesiono moc jednostki do ponad 300 KM.

2019 – ALPINE A110 RALLY
2019 – ALPINE A110 RALLY
2019 – ALPINE A110 RALLY
2019 – ALPINE A110 RALLY
2019 – ALPINE A110 RALLY
2019 – ALPINE A110 RALLY
2019 – ALPINE A110 RALLY
2019 – ALPINE A110 RALLY
2019 – ALPINE A110 RALLY

Podobne

Myślicie, że Hummer H1 to duże auto? Zobaczcie TEGO Hummera

To zdjęcie nie przedstawia resoraka w zestawieniu z prawdziwym autem. Ono przedstawia prawdziwego Hummera H1 w porównaniu z kolosem, którego stworzył szejk ze zbyt dużą ilością pieniędzy.  Hamad bin Hamdan Al Nahyan to szejk z Abu Dhabi, który jest miliarderem i do tego kocha samochody. Nic dziwnego, że Hummer gigant to jego sprawka. Stwierdził, że…