Alpina B10 Bi Turbo nr 432 - Trends Magazines

Alpina B10 Bi Turbo nr 432

Alpina B10 Bi Turbo Schmiedmann_1

Zobaczcie jakie maszyny są serwisowane u Schmiedmann’a. Tym razem jest to Alpina B10 Bi Turbo z 1992 typoszeregu E34. To nr 432 z 507 wyprodukowanych aut.

Alpina B10 Bi Turbo Schmiedmann_1

O samochodzie

Auto oryginalnie zostało zakupione w Szwajcarii i po 17 latach trafiło do Norwegii. Ten egzemplarz wyposażony jest w mnóstwo dodatków typowych dla aut z niemieckiej manufaktury. Wśród najciekawszych jest czteroramienna kierownica z logo Alpina i elektryczne fotele Recaro w barwach marki. 

Alpina B10 Bi Turbo Schmiedmann_1

Mechanika

Pod maską 3,5-litrowy silnik M30 zmodyfikowany przez Alpinę. Motor generuje moc 360 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Samochód otrzymał pełen serwis w duńskim oddziale firmy Schmiedmann. Wymieniono oleje, filtry oraz świece zapłonowe. W trzeciej minucie filmu możecie posłuchać jak brzmi turbodoładowany silnik! Zapraszamy na klip. 


Zobacz więcej

Podobne

Niebanalna Jetta

Czas mija, ale nie dla nich. Spośród mnóstwa seryjnych pojazdów tylko niektóre mają szansę na niebanalną korektę urody. Tak, jak ten Volkswagen Jetta.   Takie skądinąd oczywiste stwierdzenie przychodzi mi na myśl, kiedy patrzę na kultowo „doprawione” samochody starszej daty. Dla wszystkich VW-zakręconych często serfujących w sieci słowo cultstyle i związane z nim forum z…

BMW-X3-20d-E83-i-G01-30d-auta bokiem

Analogowe czy cyfrowe BMW X3? E83 kontra G01

BMW X3 w 2003 roku stała się drugą propozycją marki w segmencie samochodów SUV. Podobnie jak konkurencja, BMW zaczęło od dużego auta wysokiej klasy – X5. Z czasem producent rozbudowywał ofertę o mniejsze samochody. Naturalnym krokiem naprzód, który wykonała praktycznie cała branża, było zaprojektowanie o rozmiar mniejszego kompaktowego auta o podobnych walorach. I tak powstało BMW X3. Z pomocą przyszła austriacka firma Magna…