AC Schnitzer dla nowej trójki - Trends Magazines

AC Schnitzer dla nowej trójki

Najnowsza Seria 3 jest jeszcze bardziej ekstrawagancka i nietuzinkowa dzięki innowacjom AC Schnitzer. Seria 3 (G20) wkrótce będzie dostępna z dodatkami od niemieckiego tunera. Obecnie trwają modyfikacje modeli 320i, 330i, M340i i 330d

Jak podaje AC Schnitzer sportowe zawieszenie nie tylko będzie poprawiać właściwości jezdne, ale też będzie łatwo pochłaniać nierówności na drodze. Seria 3 ze sportowym zawieszeniem AC Schnitzer będzie znacznie płynniejsza: poprawia się jazda na wprost, a reagowanie na kierownicę jest zauważalnie zoptymalizowane. Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer obniży przednią i tylną oś o ok. 25 mm w porównaniu do standardowego zawieszenia.

Dla serii 3 AC Schnitzer oferuje zoptymalizowane pod względem masy koła i felgi aluminiowe AC1 BiColor lub Antracyt (wszystkie: 8,5 J x 19 „ z maksymalnym rozmiarem opon 225/40 R 19 z przodu i 255/35 R 19 z tyłu). Felgi aluminiowe AC1 są również dostępne w rozmiarach 20 cali (wszystkie: 8,5 J x 20 „ z oponami 225/35 R 20 lub tylną osią 255/30 R 20).

Elementy przedniego spoilera i przedni spliter AC Schnitzer (dla aut z pakietem aerodynamicznym M) zwiększają docisk i poprawiają stylistykę. Obecnie opracowywane jest gotowe rozwiązanie elementów spoilera przedniego AC Schnitzer w połączeniu z przednim spliterem AC Schnitzer. W celu dalszego zwiększenia docisku klienci mogą zdecydować się na progi AC Schnitzer (dla aut z pakietem aerodynamicznym M), tylną lotkę dachową AC Schnitzer i tylny spojler.

Wkrótce  będzie dostępny sportowy tylny tłumik AC Schnitzer dla 320i, 330i, M340i z 2 rurami wydechowymi z każdej strony. Będzie można wybierać spośród koncówek wydechowych „Sport Carbon”, „Sport Chrome” lub „Sport Black”. Wnętrze auta można ozdobić aluminiowymi łopatkami do zmiany biegów AC Schnitzer, aluminiowymi pedałami, aluminiowym podnóżkiem i aluminiowym brelokiem do kluczy. 


Zamów prenumeratę

Podobne

Klasyk na prąd – ReeVOLT e-Käfer

Samochody elektryczne przestały być melodią przyszłości – znajdziemy je w salonach większości marek. Kto lubi eksperymenty, może pokusić się o zakup elektrycznego napędu dla... klasycznego Garbusa. Nietypowe rozwiązanie pojawiło się pod koniec ubiegłego roku. Elektryczny ReeVOLT e-Käfer dotarł na wystawę Techno-Classica w Essen, gdzie wzbudził spore zainteresowanie. Samochód został przygotowany przez firmę Karabag, która od…

BMW 520i Turbo, czyli 373 KM z silnika M50B25

W dzisiejszych czasach turbodoładowane silniki benzynowe nikogo nie dziwią. Niewielka pojemność skokowa, turbosprężarka oraz relatywnie duża moc to niemal codzienność. Jednak jeszcze kilkanaście lat temu niewielu było odważnych, którzy do silników benzynowych dokładali popularne dziś turbiny. BMW serii 5 generacji E28 to typowa bawarska limuzyna, która doczekała się statusu klasyka. Auto debiutowało w 1980 roku…