AC Schnitzer dla nowej trójki - Trends Magazines

AC Schnitzer dla nowej trójki

Najnowsza Seria 3 jest jeszcze bardziej ekstrawagancka i nietuzinkowa dzięki innowacjom AC Schnitzer. Seria 3 (G20) wkrótce będzie dostępna z dodatkami od niemieckiego tunera. Obecnie trwają modyfikacje modeli 320i, 330i, M340i i 330d

Jak podaje AC Schnitzer sportowe zawieszenie nie tylko będzie poprawiać właściwości jezdne, ale też będzie łatwo pochłaniać nierówności na drodze. Seria 3 ze sportowym zawieszeniem AC Schnitzer będzie znacznie płynniejsza: poprawia się jazda na wprost, a reagowanie na kierownicę jest zauważalnie zoptymalizowane. Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer obniży przednią i tylną oś o ok. 25 mm w porównaniu do standardowego zawieszenia.

Dla serii 3 AC Schnitzer oferuje zoptymalizowane pod względem masy koła i felgi aluminiowe AC1 BiColor lub Antracyt (wszystkie: 8,5 J x 19 „ z maksymalnym rozmiarem opon 225/40 R 19 z przodu i 255/35 R 19 z tyłu). Felgi aluminiowe AC1 są również dostępne w rozmiarach 20 cali (wszystkie: 8,5 J x 20 „ z oponami 225/35 R 20 lub tylną osią 255/30 R 20).

Elementy przedniego spoilera i przedni spliter AC Schnitzer (dla aut z pakietem aerodynamicznym M) zwiększają docisk i poprawiają stylistykę. Obecnie opracowywane jest gotowe rozwiązanie elementów spoilera przedniego AC Schnitzer w połączeniu z przednim spliterem AC Schnitzer. W celu dalszego zwiększenia docisku klienci mogą zdecydować się na progi AC Schnitzer (dla aut z pakietem aerodynamicznym M), tylną lotkę dachową AC Schnitzer i tylny spojler.

Wkrótce  będzie dostępny sportowy tylny tłumik AC Schnitzer dla 320i, 330i, M340i z 2 rurami wydechowymi z każdej strony. Będzie można wybierać spośród koncówek wydechowych „Sport Carbon”, „Sport Chrome” lub „Sport Black”. Wnętrze auta można ozdobić aluminiowymi łopatkami do zmiany biegów AC Schnitzer, aluminiowymi pedałami, aluminiowym podnóżkiem i aluminiowym brelokiem do kluczy. 


Zamów prenumeratę

Podobne

Niepozornie szybkie BMW E30 – galeria zdjęć

Zadbane BMW E30 u wielu osób wywołuje podziw. Klasyczne i niezmodyfikowane modele zadają szyku wszędzie tam, gdzie się pojawią. Jednak prezentowane, białe E30 Przemka pod płaszczykiem klasycznej linii skrywa "mały" bonus. Ponad 200-konny, zmodyfikowany, 3-litrowy silnik zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy oraz świetne czasy przyspieszeń. "Sleeper" idealny?

BMW E39 530d SE Automatic widok z przodu

Używane BMW E39 530d – poradnik. Kup, bo może być drożej

Trzylitrowy diesel jest marzeniem wielu miłośników BMW. O taką jednostkę napędową dość łatwo pod maską używanej piątki E39. O czym trzeba wiedzieć przed jej zakupem? 6-cylindrowy diesel   W 1998 roku sześciocylindrowy diesel M57 z common railem zaczął zajmować miejsce jednostek oznaczanych symbolem tds. Ostatnie E39 w wersji 530d zjechały z taśm fabrycznych w maju 2003 roku. Trzy lata…