AC Schnitzer dla nowej trójki - Trends Magazines

AC Schnitzer dla nowej trójki

Najnowsza Seria 3 jest jeszcze bardziej ekstrawagancka i nietuzinkowa dzięki innowacjom AC Schnitzer. Seria 3 (G20) wkrótce będzie dostępna z dodatkami od niemieckiego tunera. Obecnie trwają modyfikacje modeli 320i, 330i, M340i i 330d

Jak podaje AC Schnitzer sportowe zawieszenie nie tylko będzie poprawiać właściwości jezdne, ale też będzie łatwo pochłaniać nierówności na drodze. Seria 3 ze sportowym zawieszeniem AC Schnitzer będzie znacznie płynniejsza: poprawia się jazda na wprost, a reagowanie na kierownicę jest zauważalnie zoptymalizowane. Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer obniży przednią i tylną oś o ok. 25 mm w porównaniu do standardowego zawieszenia.

Dla serii 3 AC Schnitzer oferuje zoptymalizowane pod względem masy koła i felgi aluminiowe AC1 BiColor lub Antracyt (wszystkie: 8,5 J x 19 „ z maksymalnym rozmiarem opon 225/40 R 19 z przodu i 255/35 R 19 z tyłu). Felgi aluminiowe AC1 są również dostępne w rozmiarach 20 cali (wszystkie: 8,5 J x 20 „ z oponami 225/35 R 20 lub tylną osią 255/30 R 20).

Elementy przedniego spoilera i przedni spliter AC Schnitzer (dla aut z pakietem aerodynamicznym M) zwiększają docisk i poprawiają stylistykę. Obecnie opracowywane jest gotowe rozwiązanie elementów spoilera przedniego AC Schnitzer w połączeniu z przednim spliterem AC Schnitzer. W celu dalszego zwiększenia docisku klienci mogą zdecydować się na progi AC Schnitzer (dla aut z pakietem aerodynamicznym M), tylną lotkę dachową AC Schnitzer i tylny spojler.

Wkrótce  będzie dostępny sportowy tylny tłumik AC Schnitzer dla 320i, 330i, M340i z 2 rurami wydechowymi z każdej strony. Będzie można wybierać spośród koncówek wydechowych „Sport Carbon”, „Sport Chrome” lub „Sport Black”. Wnętrze auta można ozdobić aluminiowymi łopatkami do zmiany biegów AC Schnitzer, aluminiowymi pedałami, aluminiowym podnóżkiem i aluminiowym brelokiem do kluczy. 


Zamów prenumeratę

Podobne

Siekiera kontra skalpel, czyli wyścig M8 vs M2- VIDEO

Tym razem Matt z carwow porównuje M8 Competition oraz M2 Competition na mokrej nawierzchni. Czy 4.4-litrowe V8 o mocy 625 KM i napęd na obie osie wystarczy, żeby pokonać mniejsze Coupé? M2 ma do dyspozycji "jedynie" 410 KM z turbodoładowanego R6 o pojemności 3 litrów, który napędza tylną oś. Zgadzamy się w 100% z opisem…

Driftowe BMW E30 325i

BMW E30 z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jedni widzą w nim gotowy materiał na youngtimera oraz klasyka, a inni idealną bazę do stworzenia auta do zabaw na torze i driftingu. Adam, właściciel opisywanej trójki, interesował się driftingiem niemalże od zawsze, biorąc czynny udział w popularyzacji tej dyscypliny sportu w Polsce. W…