AC Schnitzer dla nowej trójki - Trends Magazines

AC Schnitzer dla nowej trójki

Najnowsza Seria 3 jest jeszcze bardziej ekstrawagancka i nietuzinkowa dzięki innowacjom AC Schnitzer. Seria 3 (G20) wkrótce będzie dostępna z dodatkami od niemieckiego tunera. Obecnie trwają modyfikacje modeli 320i, 330i, M340i i 330d

Jak podaje AC Schnitzer sportowe zawieszenie nie tylko będzie poprawiać właściwości jezdne, ale też będzie łatwo pochłaniać nierówności na drodze. Seria 3 ze sportowym zawieszeniem AC Schnitzer będzie znacznie płynniejsza: poprawia się jazda na wprost, a reagowanie na kierownicę jest zauważalnie zoptymalizowane. Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer obniży przednią i tylną oś o ok. 25 mm w porównaniu do standardowego zawieszenia.

Dla serii 3 AC Schnitzer oferuje zoptymalizowane pod względem masy koła i felgi aluminiowe AC1 BiColor lub Antracyt (wszystkie: 8,5 J x 19 „ z maksymalnym rozmiarem opon 225/40 R 19 z przodu i 255/35 R 19 z tyłu). Felgi aluminiowe AC1 są również dostępne w rozmiarach 20 cali (wszystkie: 8,5 J x 20 „ z oponami 225/35 R 20 lub tylną osią 255/30 R 20).

Elementy przedniego spoilera i przedni spliter AC Schnitzer (dla aut z pakietem aerodynamicznym M) zwiększają docisk i poprawiają stylistykę. Obecnie opracowywane jest gotowe rozwiązanie elementów spoilera przedniego AC Schnitzer w połączeniu z przednim spliterem AC Schnitzer. W celu dalszego zwiększenia docisku klienci mogą zdecydować się na progi AC Schnitzer (dla aut z pakietem aerodynamicznym M), tylną lotkę dachową AC Schnitzer i tylny spojler.

Wkrótce  będzie dostępny sportowy tylny tłumik AC Schnitzer dla 320i, 330i, M340i z 2 rurami wydechowymi z każdej strony. Będzie można wybierać spośród koncówek wydechowych „Sport Carbon”, „Sport Chrome” lub „Sport Black”. Wnętrze auta można ozdobić aluminiowymi łopatkami do zmiany biegów AC Schnitzer, aluminiowymi pedałami, aluminiowym podnóżkiem i aluminiowym brelokiem do kluczy. 


Zamów prenumeratę

Podobne

TEST VW Touareg V8 TDI 2

TEST VW Touareg V8 TDI – pełna klasa premium

Od początku istnienia Volkswagen budował auta praktyczne, proste, użyteczne na co dzień oraz nie rujnujące domowego budżetu. Sprawdzamy, czy VW Touareg V8 TDI powinien dostać bilet wstępu do segmentu premium. Jednym z modeli przełamujących ten dawny schemat jest Touareg. On już nie aspiruje do segmentu premium, on w nim już jest. Szczególnie jeśli mówimy o wersji z potężnym silnikiem…

Touareg R hybryda plug-in gniazdo ładowania

VW zwalnia z produkcją

Volkswagen wstrzymuje produkcje niektórych hybryd i nie przyjmuje zamówień na niektóre modele. Powodem jest zaburzony łańcuch dostaw w związku z wybuchem wojny w Ukrainie. Koncern planuje także postoje w niemieckich fabrykach. Od niedawna wiadomo, że problemy z dostawami mają fabryki koncernu VW w Hanowerze i Dreźnie, a także w Poznaniu. Na tym jednak nie koniec…