ABT A1 1of1 to szalony projekt niemieckiego tunera - GALERIA/PREMIERA - Trends Magazines

ABT A1 1of1 to szalony projekt niemieckiego tunera – GALERIA/PREMIERA

ABT Sportsline nie czeka, aż Audi wypuści model S1, czy być może nawet RS1, i nadaje własny spin temu maluchowi klasy premium. W miejscu seryjnego silnika 1.5 znalazł się znany z innych modeli motor 2.0 TSI. Jest on teraz wzmocniony do mocy ponad 400 KM. Za niesamowitą stylistykę odpowiedzialny jest  Erik Aleksanjan. To człowiek, który ma na swoim koncie bardzo znane Audi RS6 Jona Olssona. Konstrukcja pakietu składa się z wielokątnych fragmentów, których zadaniem jest przełamać sylwetkę pojazdu. Agresywny wygląd wyścigowy zapewnia też ogromne tylne skrzydło z włókna węglowego oraz bardzo lekka maska ​​z włókna węglowego z kilkoma wlotami powietrza i 19-calowe kute koła ABT ER-F w matowej czerni. Te przywodzą na myśl samochody Formuły E dzięki indywidualnie zaprojektowanym i wewnętrznie zamontowanym złotym pierścieniom aerodynamicznym oraz estetyce migawki aparatu fotograficznego. ABT zainstalował sprężyny zawieszenia H&R i opony o czerwonej ścianie Michelin Pilot Sport Cup 2 265/30 R19. Wnętrze zostało również wzbogacone o listwę dachową i całą masę dodatkowych interesujących szczegółów. Wygląd wnętrza został całkowicie spersonalizowany i niemal w całości pokryty Alcantarą. Ten projekt bardzo, ale to bardzo nam się podoba! A czy do Was przemawia tak agresywny styl?


Zamów prenumeratę

 

Podobne

Konkurs „Twój trik na mycie auta” rozstrzygnięty!

Nasz pierwszy konkurs "Twój trik na mycie auta" z nagrodami od ArmorAll zakończył się. Dostaliśmy bardzo dużo ciekawych i oryginalnych odpowiedzi, z których po długich dyskusjach wybraliśmy trójkę laureatów. Okazuje się, że mycie samochodu jest dla wielu z Was ogromną pasją. Poświęcacie pielęgnacji Waszych aut wiele uwagi i stosujecie mnóstwo ciekawych trików, wśród których pojawia…

Zawieszenie EDC – jak działa, opinie

Dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu EDC większość modeli BMW jest w stanie pogodzić precyzję prowadzenia z komfortem resorowania. Charakterystyka układu jezdnego zależy bowiem od wybranego trybu pracy.  W większości samochodów osobowych za resorowanie odpowiadają sprężyny i amortyzatory. Pierwsze uginają się lub rozprężają po wjechaniu na nierówność bądź uskok drogi, drugie przeciwdziałają bujaniu się nadwozia. Regulacja charakterystyki sprężyn podczas jazdy jest w zasadzie niemożliwa…