ABT A1 1of1 to szalony projekt niemieckiego tunera - GALERIA/PREMIERA - Trends Magazines

ABT A1 1of1 to szalony projekt niemieckiego tunera – GALERIA/PREMIERA

ABT Sportsline nie czeka, aż Audi wypuści model S1, czy być może nawet RS1, i nadaje własny spin temu maluchowi klasy premium. W miejscu seryjnego silnika 1.5 znalazł się znany z innych modeli motor 2.0 TSI. Jest on teraz wzmocniony do mocy ponad 400 KM. Za niesamowitą stylistykę odpowiedzialny jest  Erik Aleksanjan. To człowiek, który ma na swoim koncie bardzo znane Audi RS6 Jona Olssona. Konstrukcja pakietu składa się z wielokątnych fragmentów, których zadaniem jest przełamać sylwetkę pojazdu. Agresywny wygląd wyścigowy zapewnia też ogromne tylne skrzydło z włókna węglowego oraz bardzo lekka maska ​​z włókna węglowego z kilkoma wlotami powietrza i 19-calowe kute koła ABT ER-F w matowej czerni. Te przywodzą na myśl samochody Formuły E dzięki indywidualnie zaprojektowanym i wewnętrznie zamontowanym złotym pierścieniom aerodynamicznym oraz estetyce migawki aparatu fotograficznego. ABT zainstalował sprężyny zawieszenia H&R i opony o czerwonej ścianie Michelin Pilot Sport Cup 2 265/30 R19. Wnętrze zostało również wzbogacone o listwę dachową i całą masę dodatkowych interesujących szczegółów. Wygląd wnętrza został całkowicie spersonalizowany i niemal w całości pokryty Alcantarą. Ten projekt bardzo, ale to bardzo nam się podoba! A czy do Was przemawia tak agresywny styl?


Zamów prenumeratę

 

Podobne

DATSUN_510_MADMAX_3

Druciarstwo: Datsun 510 w stylu Mad Max

Tego nie odzobaczysz. Pewien teksańczyk zamiast zainspirować się filmami serii Szybcy i Wściekli, to skupił się na klimacie z filmów Mad Max... i skrzywdził Datsuna 510.  Datsun 510 to sedan z Japonii, który jest dziś kultową pozycją wśród tunerów JDM. Napęd na tył i lekkie nadwozie sprawiają, że auto świetnie się prowadzi i jest wdzięczną bazą…

BMW M5 E60 – niepowtarzalne

Wolnossący dziesięciocylindrowy benzynowy silnik kręcący się do ponad 8000 obrotów na minutę. 507 KM rzucane na tylną oś, 4,7 sekundy potrzebne do osiągnięcia pierwszych 100 km/h oraz przeszywający dźwięk. Wszystko to ubrane w nierzucające się w oczy i niezdradzające zbyt wiele nadwozie klasycznego sedana. BMW M5 E60 to auto jedyne w swoim rodzaju. Już w chwili debiutu w 2005 roku BMW M5 E60 było…