Propozycja O.CT Tuning - 450 KM w Golfie R! - Trends Magazines

Propozycja O.CT Tuning – 450 KM w Golfie R!

Flagowa wersja Golfa potrafi zaskoczyć osiągami. Dla niektórych nawet 300 KM to zbyt mało. Propozycję dla nich ma O.CT Tuning.

Tuner ze szwajcarskiego miasta Widnau specjalizuje się w optymalizacji oprogramowania do komputerów sterujących silnikami. Łącząc je ze sportowym układem wydechowym czy udrożnionym dolotem jest w stanie wycisnąć naprawdę dużo. Świetnym przykładem jest Golf VII R. Katalogowo (w wersji przed liftingiem) – 300 KM i 380 Nm. Faktycznie – przynajmniej kilka procent więcej.

Uzysakane przez O.CT Tuning wartości są dalekie od marginesu błędu. W grę wchodzi nawet 450 KM i 550 Nm! Kto chciałby w mniejszym stopniu ingerować w parametry silnika, może zamówić programy zapewniające 370 KM i 460 Nm, 378 KM i 480 Nm, 395 KM i 505 Nm.

Specjaliści z O.CT Tuning podkreślają, że nawet w najbardziej wysilonym wariancie Golf R nadaje się do codziennego użytku i z powodzeniem pełni dwie role – prawdziwie sportowego auta i samochodu dla rodziny.

Podobne

DSG – zalety i wady

Dwusprzęgłowe zautomatyzowane skrzynie DSG błyskawicznie podbiły serca kierowców. Eliminują konieczność operowania pedałem sprzęgła i „mieszania” lewarkiem, nie zwiększają zużycia paliwa, nie pogarszają osiągów, a biegi przepinają w tempie, jakiego nie powstydziłby się zawodowy rajdowiec. Historia skrzyń DSG rozpoczęła się w 2003 roku. Zautomatyzowana przekładnia z dwoma sprzęgłami zadebiutowała w Golfie IV R32. Kiedy media wychwalały…

VW Golf mk1

Tego dnia 50 lat temu urodziła się ikona – VW Golf!

VW Golf świętuje dziś urodziny! Produkcja pierwszej generacji tej ikony ruszyła dokładnie 50 lat temu - 29 marca 1974 roku. Przez lata był to najlepiej sprzedający się samochód europejski od momentu wynalezienia automobilu. To także drugi, po Toyocie Corolli najpopularniejszy samochód świata.  Volkswagen nie miał łatwego zadania. Ikona, jaką był Garbus nie była łatwa do…