Już w chwili premiery w 2007 roku, pierwsza generacja Audi A5 (B8) była chwalona za urzekający design i okrzyknięta jednym z najładniejszych Audi od lat. Wydawało się, że czeka ją świetlana kariera przyszłego klasyka. I rzeczywiście, nawet dzisiaj, prawie 20 lat później, ten dwudrzwiowy samochód o ponadczasowo eleganckich liniach nie wydaje się przestarzały, lecz autentycznie świeży. Jest to szczególnie widoczne, gdy model, tak jak w przypadku prezentowanego tutaj A5 3.2 coupé, otrzymuje kilka udoskonaleń.
Wizualnym atutem tego samochodu zmodyfikowanego przez JMS Fahrzeugteile są niewątpliwie dynamicznie asymetrycznie zaprojektowane felgi: to Dragoon od Barracuda Racing Wheels.
W coupé z Ingolstadt koła mają wymiary 10×20 cali i są wyposażone w opony 255/30R20. Dzięki klasycznemu, srebrnemu wykończeniu Hyper Silver idealnie komponują się z ogólną kolorystyką samochodu.
To samo dotyczy elementów autorskiego zestawu stylistycznego JMS, który obejmuje przedni spojler, progi i dyfuzor. Dzięki temu to 265-konne, 6-cylindrowe coupé zyskuje jeszcze ostrzejszy i bardziej sportowy wygląd.
Aby idealnie dopełnić zoptymalizowany wygląd, obniżono oczywiście prześwit: sprężyny H&R w wersji Low obniżają pojazd o 40 milimetrów.
Solidny i mocny dźwięk silnika to niemal konieczność w takim samochodzie. JMS Fahrzeugteile osiągnął to, montując sportowy układ wydechowy Eisenmann z czterema końcówkami wydechu zamiast standardowych dwóch.
Fot. JMS








