Od ponad czterech dekad G-POWER jest synonimem znakomitego tuningu BMW. Prezentowane tutaj 700-konne M4 Cabrio obiecuje zgodną z przepisami dynamikę jazdy w plenerze – teraz, po udoskonaleniu G-POWE, pod nazwą G4M Bi-TURBO.
Doświadczony zespół z Gachenbach w Górnej Bawarii oferuje także szeroki wachlarz ulepszeń dla obecnych modeli M3 i M4 BMW serii G8x – od wyrafinowanych udoskonaleń w zakresie osiągów, przez optymalizację aerodynamiki, po eleganckie felgi aluminiowe. Nacisk kładziony jest nie tylko na maksymalne osiągi, ale przede wszystkim na konfiguracje zgodne z przepisami, które gwarantują nieograniczoną przyjemność z jazdy dozwoloną na drogach publicznych.
700 KM i 310 km/h
Specyfikacja Power Cabrio obejmuje imponujące 700 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący aż 850 Nm. Aby podkręcić ten 3-litrowy, sześciocylindrowy silnik rzędowy z podwójnym turbodoładowaniem do tych parametrów, firma G-POWER zainstalowała udoskonalenia sprzętowe, w tym węglowy układ dolotowy zapewniający wyższy przepływ i niższą temperaturę wlotu, rury wydechowe HJS zapewniające niższe przeciwciśnienie i zoptymalizowaną reakcję turbosprężarki, a także autorski tylny tłumik DEEPTONE z technologią klap wydechowych i czterema podwójnymi rurami wydechowymi z płaszczem węglowym w układzie 110/100 milimetrów.
Jeśli chodzi o oprogramowanie, wykorzystano oprogramowanie GP-700 z indywidualnym tuningiem. Oprogramowanie skrzyni biegów zostało dostosowane przez firmę G-POWER do wyższej krzywej momentu obrotowego, a elektroniczne ograniczenie prędkości maksymalnej pojazdu zostało podniesione do 310 km/h. Nie zalecamy oczywiście jazdy z taką prędkością tam, gdzie nie jest to dozwolone.
Dzięki nowemu kabrioletowi G4M Bi-TURBO, opartemu na BMW M4 G83, G-POWER łączy czystą przyjemność z jazdy na świeżym powietrzu z mocą 700 KM, zgodnie z hasłem firmy „osiągi pierwszej klasy”. Oczywiście wszystkie pakiety są dostępne również dla modeli M2 G87, M3 G80, M3 G81 i M4 G82.
Homologacja Euro NCAP
Elementy nadwozia G-POWER wykonane z ultralekkiego włókna węglowego spełniają oczywiście wszystkie wymogi prawne i są w pełni zgodne z niemieckimi przepisami o ruchu drogowym.
Na przykład karbonowa maska silnika GP Venturi RR z technologią dynamicznego odpowietrzania, polakierowana w kolorze pojazdu, przeszła skomplikowaną procedurę testów Euro NCAP w celu uzyskania homologacji drogowej.
Ten test ochrony pieszych jest obowiązkowy dla wszystkich elementów dobudowywanych do pojazdu na wysokości 285 milimetrów lub większej. Test realistycznie symuluje uderzenie ludzką głową po wypadku za pomocą kuli testowej wystrzelonej w maskę.
Częścią procedury testowej ochrony pieszych jest również atrapa chłodnicy GP DYNAMIC z włókna węglowego, która mieni się typowym dla tego modelu splotem włókna węglowego, podobnie jak karbonowe nakładki na narożniki zderzaka GP SHURIKEN.
21-calowe kute felgi
Zoptymalizowane pod względem masy kute felgi G-POWER HURRICANE RR w charakterystycznym dla G-POWER pomarańczowym kolorze z diamentowym szlifem dodają jasnych akcentów ciemnemu wyglądowi G4M Bi-TURBO.
Mają one wymiary 9 x 21 i 10,5 x 21 cali i są wyposażone w opony 255/30R21 i 305/25R21. Sprężyny śrubowe z regulacją wysokości zapewniają niski wygląd i jeszcze bardziej dynamiczne prowadzenie 700-konnego kabrioletu.
Bez kompromisów
G4M Bi-TURBO to coś więcej niż tylko M4 z otwartym dachem – to wyrazisty styl. Zaprojektowany dla osób, które nie chcą wybierać między codzienną praktycznością, dźwiękiem i osiągami. W G-POWER kładziemy nacisk nie tylko na udoskonalanie pojazdów pod kątem osiągów, ale przede wszystkim na połączenie precyzji inżynieryjnej z indywidualnym designem – zgodnie z filozofią „Personalizowania pomysłów i realizacji marzeń”.
Fot G-Power