Zrób sobie Golfa R z felgami Dragoon - Trends Magazines

Zrób sobie Golfa R z felgami Dragoon

Barracuda_Dragoon_Golf_R_przód auta

Dla miłośników motoryzacji, którzy marzyli o hot hatchu Volkswagena, przez długi czas istniał tylko jeden logiczny wybór: legendarny GTI! Ale w 2002 roku pojawiła się konkurencja. Nagle GTI przestało być najmocniejszym koniem w stajni Golfa.

Od tego czasu ten zaszczyt przypadł R32. Do dziś wyprodukowano pięć generacji tego topowego modelu, zawsze wyposażonego w napęd na cztery koła 4MOTION, a od czasu rezygnacji z 3,2-litrowego silnika wolnossącego w 2009 roku, nazywanego po prostu R.

Barracuda_Dragoon_Golf_R_front auta

Oczywiście właściciele chętnie modernizują również swoje kompaktowe samochody sportowe. Rewelacyjny wygląd prezentowanego tu modelu, bazującego na Golfie 7, to w dużej mierze zasługa wysokiej jakości felg Barracuda Racing Wheels.

Barracuda_Dragoon_Golf_R_piasta_koła

Finezyjne felgi

Za przebudowę odpowiadali specjaliści z MB-Customs w Heddesheim, niedaleko Mannheim w północnej Badenii-Wirtembergii. Zespół Marca Breitwiesera wyposażył VW w lekkie felgi Barracuda Dragoon, wykonane w technologii kucia przepływowego. Felgi o finezyjnej, asymetrycznej stylistyce mają wymiary 8,5 x 19 cali i 9 x 19 cali.

Pomimo różnej szerokości, opony mają jednolity rozmiar 235/35R19. Wykończenie w kolorze Higloss Black, a odpowiednie obniżenie wynika z zastosowania zawieszenia gwintowanego KW Variant 3.

Barracuda_Dragoon_Golf_R_widok z boku

Kolorystyka to nie wszystko

Kolorystyka nadwozia Golfa R jest znacznie mniej subtelna i stonowana niż w Dragoonie. Dzięki częściowemu oklejeniu karoserii, samochód ma efektowny, dwukolorowy wygląd: przód aż do słupka B jest niebieski, a tył w soczystej czerwieni.

Barracuda_Dragoon_Golf_R_dach

MB-Customs dodało kolejne indywidualne akcenty za pomocą spojlera i dyfuzora Rieger Tuning. Całość dopełnia sportowy układ wydechowy Remus, który jeszcze bardziej podkreśla ekstrawertyczny wygląd i zapewnia bogatsze brzmienie.

Barracuda_Dragoon_Golf_R_tył auta

Fot. Barracuda

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Kia-EV6

30 tys. km i rok w samochodzie elektrycznym. Różnica w kosztach eksploatacji to ponad 20 tys. zł!

Samochód elektryczny wiąże się ze sporym wydatkiem podczas zakupu, średnio o 30% większym niż w przypadku spalinowego odpowiednika. Czy jednak w późniejszej eksploatacji, samochód elektryczny będzie tańszy? Sprawdzamy, ile kosztuje przejechanie 30 tys. km w elektryku.  Jeszcze kilka lat temu można było naładować samochód elektryczny za darmo, co było jedną z największych zalet samochodów elektrycznych,…