Dlaczego warto zdecydować się na zabudowę busa? - Trends Magazines

Dlaczego warto zdecydować się na zabudowę busa?

Auto dostawcze z zabudową

Wybór samochodu dostawczego może być trudny, ponieważ w naszym kraju jest wiele różnych modeli. Niestety, większość producentów samochodów dołącza do swoich pojazdów tylko najbardziej podstawowe akcesoria ułatwiające przewożenie ładunków. Jedną z opcji poprawy użyteczności pojazdu jest posiadanie niestandardowej skrzyni ładunkowej. Jak wybrać producenta i jakie części składają się na zabudowę?

  1. Kiedy warto postawić na zabudowę busa?
  2. Które firmy decydują się zazwyczaj na zabudowę samochodów dostawczych?
  3. Profesjonalne zabudowy busa — na czym to polega?

Zabudowy busów — kiedy warto postawić?

Celem nadwozia busa warsztatowego jest maksymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Kiedy podróżujesz do klienta z własnym sprzętem, potrzebujesz upewnić się, że możesz przewozić wiele akcesoriów jednocześnie, takich jak materiały eksploatacyjne, komponenty montażowe i elektronarzędzia. 

Niezależnie od długości i specyfiki podróży, możesz bezpiecznie przewieźć wszystkie swoje rzeczy dzięki dostosowaniu nadwozia. Ponieważ masz dostęp do wszystkiego, czego potrzebujesz przez cały czas, możesz również świadczyć bardziej efektywne usługi i nie musisz wracać po każdym zleceniu do siedziby firmy. Zabudowa busa to rewelacyjne rozwiązanie dla potrzeb klienta!

Które firmy decydują się zazwyczaj na zabudowę samochodów dostawczych?

Na zabudowy busów najczęściej decydują się firmy z takimi usługami, jak:

  • montaż elektryczny;
  • inżynieria serwisowa;
  • konserwacja odnawialnych źródeł energii;
  • telekomunikacja.

Nadwozia busów czy aut dostawczych mogą być oczywiście wykorzystywane znacznie szerzej. Inne branże także skorzystają z takiej rozbudowy. Skontaktuj się z ekspertami w temacie, jeśli nie jesteś pewien, czy jest to najlepsza opcja dla Ciebie.

Profesjonalne zabudowy busa — na czym to polega?

Ważne jest, aby rozpocząć proces zabudowy samochodów i ich nadwozi od dokładnego zbadania specyfiki firmy. Wymagania klienta zajmującego się konserwacją oraz firmy telekomunikacyjnej są zupełnie inne. Różnice te są wychwytywane przez pracowników Vehikit, którzy następnie opracowują rozwiązanie dostosowane do konkretnych wymagań. Zabudowa paki busa może posiadać:

  • solidne regały z półkami;
  • wysuwane szuflady;
  • precyzyjnie wykonane blaty robocze;
  • rozkładane platformy na ciężki sprzęt, taki jak kompresory;
  • tace warsztatowe i pojemniki;
  • uchwyty na specjalistyczne przedmioty, takie jak kable, długie produkty i urządzenia pomiarowe.

System zabudowy busów jest niezwykle wszechstronny i elastyczny, a ponadto zostanie dopasowany do państwa indywidualnych potrzeb. Umożliwia to modyfikację pojazdu zgodnie z wymaganiami w dowolnym momencie. Nie ma znaczenia, czy myślisz o zmianie profilu działalności, czy potrzebujesz drobnej metamorfozy pojazdu. Jedynym ograniczeniem dla firmy jest jej kreatywność.

(Artykuł sponsorowany)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Agresywny tuning BMW X6

BMW X6 ma sporą ofertę pakietów tuningowych. Propozycję dla odważnych ma Lumma Design. Tuner wziął na warsztat X6 we flagowej wersji xDrive 50i. W seryjnym wydaniu podwójnie doładowane 4.4 V8 zapewnia 450 KM i 650 Nm. Inżynierowie Lummy zamontowali większe turbosprężarki i bardziej przepustowy wydech z metalowymi katalizatorami, jak również przeprogramowali elektronikę, uzyskując 590 KM…

Diesle jeszcze nie umarły. Ponad 1600 km na jednym baku BMW 7

Popularność aut z silnikiem wysokoprężnym drastycznie spada, a ludzie przesiadają się na hybrydy i elektryki. Ale diesle nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. Kierowca tego BMW 730d przejechał ponad 1600 km na jednym zbiorniku.  BMW zdaje się jeszcze nie żegnać się na dobre z silnikami spalinowymi i to pomimo tego, że już niedługo sprzedaż tych aut…