Tacy producenci jak Lamborghini nieczęsto zmieniają swoje logotypy. Włoska marka zrobiła to pierwszy raz od 20 lat. Czy znajdziesz różnice w nowym logo Lamborghini?
Lamborghini twierdzi, że nowe logo, choć słowo „nowe” jest tutaj trochę na wyrost, lepiej odzwierciedla wartości nowej strategii firmy. Ma też pokazywać odwagę i autentyczność. Ma uosabiać „innowację i determinację” oraz wpisywać się w zmianę tworzoną zgodnie z programem Direzione Cor Tauri.
Oto nowe logo Lamborghini
Charakterystyczny byk w logotypie Lamborghini to nie tylko znak zodiaku założyciela marki, Ferrucio Lamborghiniego, lecz przede wszystkim symbol jego zamiłowania do tradycyjnych walk tych zwierząt, tzw. corridy.
Wyświetl ten post na Instagramie
Co jeszcze zmieniło się w nowym logo? Zniknął połysk, a byk stoi jakby bardziej pod kątem. Cieńsza jest też ramka, a znaczek występuje w trzech wersjach kolorystycznych: złotej, białej i czarnej.
Lamborghini, razem z nowym znaczkiem zapowiada też debiut nowego zestawu ikon, zaprojektowanych przez Lamborghini Centro Stile, które będą stosowane w cyfrowych kanałach promocyjnych marki. Włosi deklarują, że samo logo będzie stosowane dopiero „w przyszłych modelach marki”, więc domyślamy się, że obecne modele wciąż będą posiadały stary znaczek.