Autonomiczna rzeczywistość samochodów Volkswagena - Trends Magazines

Autonomiczna rzeczywistość samochodów Volkswagena

Test autonomicznej jazdy VW Portimao

Samochody autonomiczne nie są już pieśnią przyszłości. Ich wprowadzenie to kwestia czasu. Największą zaporę stanowią przepisy.

Do wielu modeli Volkswagena można zamówić aktywny tempomat. Jeżeli auto ma też system wspomagający utrzymywanie pasa ruchu, jazda półautonomiczna po drogach ekspresowych czy autostradach jest możliwa. Elektronika auta monitoruje, czy kierowca sprawuje kontrolę nad pojazdem. Wiele osób wie jednak, że system można przechytrzyć. Po obciążeniu jednego ramienia kierownicy małą butelką czy notatnikiem auto bez ingerencji kierowcy i bezpiecznie potrafiło pokonać trasami szybkiego ruchu dziesiątki kilometrów. Obecnie stosowane kierownice z sensorem pojemnościowym trudniej wprowadzić w błąd. Następnym etapem w rozwoju samochodów będzie jazda w pełni autonomiczna.

Jak wyglądają prace nad nią – przeczytasz TUTAJ

Podobne

Tuning VW Golfa 1 cabrio widok od tyłu

Pożądany VW Golf 1 Christmas cabrio – znasz tę wersję?

Z tym Golfem wiąże się bardzo ciekawa historia, którą warto opowiedzieć, bo pozwala zupełnie inaczej na niego spojrzeć. Jakiś czas temu obecny właściciel Golfa, Sławek, usłyszał od kolegi, że jest do sprzedania Golf Mk1 Cabrio, rocznik 1986, z silnikiem 1,6 l o mocy 75 KM, w wersji Christmas Cabrio. Dla miłośników Volkswagena towar pożądany, więc…

Volkswagen ID.7 oficjalnie. Co prezentuje następca Passata?

Wczoraj odbyła się oficjalna premiera VW ID.7, nieformalnego następcę kultowego Passata. Zasięg nowego elektryka ma wynosić nawet 700 km.  Kilka dni temu mieliśmy już okazję zobaczyć, jak wygląda nowy VW ID.7, ale dopiero teraz nadszedł czas na oficjalną premierę. Nowy elektryczny Volkswagen jest okrzyknięty jako nieformalny następca Passata. Tu należy się wyjaśnienie - Passat pozostanie…