Wszechpotężny Touareg R eHybrid - Trends Magazines

Wszechpotężny Touareg R eHybrid

Flagowy Touareg R, a zarazem najmocniejszy seryjnie produkowany Volkswagen w historii, jest 462-konną hybrydą plug-in. Powiedzieć, że to potężna maszyna, to za mało.

Po raz pierwszy w historii najmocniejszy model Volkswagena jest hybrydą. To kolejny krok marki z Wolfsburga do elektryfikacji portfolio modelowego. W pełni luksusowy Touareg R jest pierwszym modelem spod znaku R wyposażonym w napęd hybrydowy typu plug-in, którego akumulator trakcyjny można ładować „zwykłym” prądem z sieci 230 V i na krótkich odcinkach jeździć tym samochodem jak pełnym „elektrykiem”.

Z naładowanym akumulatorem SUV Volkswagena potrafi przejechać 45 km i poruszać się w trybie elektrycznym z prędkością sięgającą 140 km/h. O tym, jak jest w rzeczywistości przeczytasz TUTAJ.

Podobne

VW Garbus Oval Ratlook auto od przodu

„Szczur” z silnikiem Porsche – złom, który jeździ!

Co wspólnego z czasami rodziny Flintstone’ów ma ten Garbus, przedstawiciel stylu Ratlook? Nie datę produkcji, a coś zupełnie innego. Jeśli systematycznie kupujecie VW TRENDS, to zapewne pamiętacie opisywanego  VW Garbusa Hot Roda. Niebiesko-biały lakier, chromowane felgi, obniżony dach, fantastyczne skórzane wnętrze, masa chromowanych i polerowanych detali – to wyróżniało tamten samochód. Już na pierwszy rzut…

The new Volkswagen Golf Alltrack tył

Nowy Golf Variant ma większy rozstaw osi od wersji hatchback

Światowa premiera nowego Golfa Varianta: kompaktowy model jest teraz jeszcze bardziej przestronny, dynamiczny i cyfrowy niż kiedykolwiek wcześniej. Cechują go bogate wyposażenie seryjne i nowe zespoły napędowe, włącznie z hybrydowym (mHEV) i wyposażonym w system twin dosing. Wraz z Golfem Variantem debiutuje również nowy Golf Alltrack z napędem na cztery koła i genami SUV-a. W…