Twardo, nisko i szeroko... - Trends Magazines

Twardo, nisko i szeroko…

Od dziesięcioleci na szczycie oferty modelowej BMW znajduje się limuzyna serii 7. Po sukcesie typoszeregu E32 bawarska firma pokazała E38, które do dziś uznawane jest za jedną z najpiękniejszych limuzyn BMW. My przedstawiamy taki wóz w stylu german.

 

Kultowe V8 E38 coraz częściej trafia do ceniących dobry smak pasjonatów. Jednym z nich jest Daniel, który postanowił przerobić czarne BMW, żeby było jeszcze bardziej eleganckie. Pod maską pracuje silnik V8 o oznaczeniu M62B25, połączony z automatyczną skrzynią biegów. Przebieg ponad 300 tys. km nie zdołał zrobić krzywdy kultowej jednostce napędowej, dlatego V8 została jedynie poddana kompleksowemu serwisowi i tam, gdzie było to możliwe, wyposażona w nowy osprzęt. Skrzynia biegów po 25 latach od czasu produkcji wymagała już większej uwagi. Remont został wykonany z użyciem części sprowadzanych z USA.

Jak najniżej
Dużo więcej zmian zaszło w zawieszeniu. Firma Lowride zrobiła wszystko, żeby było jak najniżej. Zdaniem właściciela german to najlepszy styl dla niemieckiej limuzyny z lat 90. Zgadzacie się?

Twardo, nisko i szeroko – taka jest jego „siódemka”, o której więcej przeczytacie w BMW TRENDS 1/2021.

Podobne

VW_Golf_Mk1_cabrio_tuning

Niesamowita przemiana VW Golfa Mk1 cabrio

Na początku  ten Golf Mk1 w niczym nie przypominał auta, którym się stał. Był bardzo zniszczony i aż trudno uwierzyć, że w tak krótkim czasie udało się przywrócić mu dawny blask. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że nigdy tak dobrze nie wyglądał.     Golf Mk1 cabrio z silnikiem 1,6 litra został wyprodukowany w…

Tuning BMW M850i 2DDesign od przodu

Tuning perfekcyjnego BMW M850i

BMW M850i wygląda niemal perfekcyjnie. Mimo to japońskie 3DDesign uznało, że jest w stanie przygotować dodatki, które poprawią prezencję flagowego coupé z Bawarii. Renomowany tuner z Japonii wiedział, że nie może przesadzić – nowe części powinny być widoczne, jednak nie na tyle ostentacyjne, by zepsuć estetykę auta, które w odmianie M850i do przeciętnych i tak nie należy. Przygotowano więc niezbyt…