Twardo, nisko i szeroko... - Trends Magazines

Twardo, nisko i szeroko…

Od dziesięcioleci na szczycie oferty modelowej BMW znajduje się limuzyna serii 7. Po sukcesie typoszeregu E32 bawarska firma pokazała E38, które do dziś uznawane jest za jedną z najpiękniejszych limuzyn BMW. My przedstawiamy taki wóz w stylu german.

 

Kultowe V8 E38 coraz częściej trafia do ceniących dobry smak pasjonatów. Jednym z nich jest Daniel, który postanowił przerobić czarne BMW, żeby było jeszcze bardziej eleganckie. Pod maską pracuje silnik V8 o oznaczeniu M62B25, połączony z automatyczną skrzynią biegów. Przebieg ponad 300 tys. km nie zdołał zrobić krzywdy kultowej jednostce napędowej, dlatego V8 została jedynie poddana kompleksowemu serwisowi i tam, gdzie było to możliwe, wyposażona w nowy osprzęt. Skrzynia biegów po 25 latach od czasu produkcji wymagała już większej uwagi. Remont został wykonany z użyciem części sprowadzanych z USA.

Jak najniżej
Dużo więcej zmian zaszło w zawieszeniu. Firma Lowride zrobiła wszystko, żeby było jak najniżej. Zdaniem właściciela german to najlepszy styl dla niemieckiej limuzyny z lat 90. Zgadzacie się?

Twardo, nisko i szeroko – taka jest jego „siódemka”, o której więcej przeczytacie w BMW TRENDS 1/2021.

Podobne

ALPINA B12 5.7 – Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Media społecznościowe obiegła informacja o znalezionej Alpinie B12 5.7l z 1996 roku. Jest to jeden z 59 egzemplarzy. Poszukiwane są wszelkie informacje na temat historii tego właśnie modelu. Wiadomość z prośbą brzmi tak: "B12 od nowości w Polsce, pierwszy właściciel jeździł nią w Szczecinie aż do 2009 r. Dziełem przypadku i uprzejmością ostatniego właściciela udało…

Szalone BMW M4 cabrio!

Każdy z nas, patrząc kiedyś na bardzo seksowną kobietę, czy w przypadku kobiet na przystojnego faceta, dostał gęsiej skórki i poczuł motyle w brzuchu. Damy sobie rękę uciąć, że nie ma miłośnika motoryzacji, który nie poczuł tego samego na widok ulubionego auta lub motocykla.  Wiele nowych modeli, mimo cyferek robiących wrażenie w katalogach producenta, zostało…