Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Seat Leon po raz czwarty. Czy hiszpański kuzyn Golfa powtórzy sukces poprzedników? – PREZENTACJA

SEAT zaprezentował całkowicie nową generację SEATa Leona w zakładach Martorell. Hiszpański producent chwali się, że zainwestował 1,1 miliarda euro, aby wprowadzić na rynek nowy model.Sprzedaż trzech poprzednich generacji oscylowała na poziomie 2,2 mln sztuk. Czy czwarta odsłona modelu będzie hitem i pozwoli na zwrot inwestycji? Premiera sprzedażowa nowego SEAT-a Leona zaplanowana jest na drugi kwartał 2020…

Driving a car at night - young man driving her car

Automatyczna skrzynia biegów – czy warto kupić „automat”?

Jeszcze dekadę temu auta z automatyczną skrzynią biegów stanowiły na polskich drogach wyjątek. Dzisiaj, mimo iż wciąż stanowią mniejszość, każdego roku udział w rynku tychże samochodów zwiększa się nawet kilkukrotnie. Polscy kierowcy coraz chętniej nabywają "automaty" i dostrzegają ich liczne zalety. Przedstawiamy te najważniejsze, ale zwracamy też uwagę na ewentualne wady. Komfort prowadzenia auta Kierujący…