Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Elitarny VW Golf Cabrio Etienne Aigner

Przypominamy kolejny z waszych samochodów prezentowanych od ponad dekady na łamach VW TRENDS. Tym razem jest to elitarny VW Golf Cabrio Etienne Aigner. Etienne Aigner to producent ekskluzywnej galanterii skórzanej oraz kosmetyków. Władze tej snobistycznej firmy zapragnęły dodać swojej marce blichtru i w porozumieniu z koncernem z Wolfsburga stworzyły sygnowany logiem firmy samochód. Projektanci Etienne…

KORONAWIRUS: VOLKSWAGEN I PORSCHE ZAWIESZAJĄ PRODUKCJĘ- ŚWIAT

Volkswagen i Porsche stopniowo wstrzymują produkcję w europejskich zakładach. Volkswagen: Ta decyzja wpłynie również na fabryki komponentów Grupy Volkswagen. Jest to odpowiedź na zbliżający się szybki spadek popytu na rynkach motoryzacyjnych. Rośnie także ryzyko związane z zagrożeniem przerwania łańcuchów dostaw. Wynika to ze znacznie przyspieszonego zakażenia koronawirusem i wynikających z tego działań podjętych przez władze.…