Limuzyna z charakterem - test VW Arteona 2.0 TSI R-Line - Trends Magazines

Limuzyna z charakterem – test VW Arteona 2.0 TSI R-Line

VW-Arteon-R-Line-2.0-TSI-z przodu

Wyraziście stylizowany, pewny w prowadzeniu i bardzo komfortowy Arteon został poddany face liftingowi. Czy poprawki zmieniły flagową limuzynę Volkswagena na lepsze?

Na początku 2017 roku w ofercie Volkswagena pojawił się Arteon – liftback mechanicznie bazujący na Passacie miał wypełnić lukę, jaka powstała po zakończeniu produkcji Phaetona i o rozmiar mniejszego VW CC. Wiele osób wyrobiło sobie powierzchowne zdanie na temat Arteona na podstawie informacji, że samochód został zbudowany na platformie MQB, a paletę silników i wnętrze dzieli ze wspomnianym Passatem B8.

Na przekór trendom. I dobrze!

Oparte na tym twierdzenie, że Arteon jest bardziej atrakcyjną wersją nadwoziową Passata, okazuje się krzywdzące. I to z kilku powodów. Jakich? O tym przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Używany Volkswagen Golf VII. Zalety, wady i typowe usterki. Czy warto kupić?

Volkswagen Golf GTE. Test hybrydy, która wymaga wyrzeczeń

Doskonale wygląda, świetnie jeździ i pali niewiele. Ideał? Nie do końca. W naszych warunkach hybrydowy Golf GTE wymaga jednak pewnych wyrzeczeń. Volkswagen nie spieszył się z wprowadzaniem samochodów hybrydowych do salonów. I dobrze, bo tym samym uniknięto niedopracowanych modeli. Trzonem hybrydowej oferty koncernu staje się linia GTE. To hybrydy z możliwością „dokarmiania” akumulatora trakcyjnego prądem…

Prawie 300 km/h w VW Golfie GTI możliwe?

Kiedyś bariera 300 km/h była zarezerwowana tylko dla super szybkich samochodów pokroju Porsche 911 Turbo, czy BMW M5. Potrzebny był do tego bardzo mocny silnik i aerodynamiczne nadwozie. Ale dziś ta prędkość jest możliwa do osiągnięcia nawet przez mocniejszego kompakta, np VW Golfa GTI Clubsport.  VW Golf GTI Clubsport nie jest najmocniejszym i najszybszym Golfem…