Które auta są najbardziej popularne na Instagramie? Które chcemy testować? Oto wyniki badań - Trends Magazines

Które auta są najbardziej popularne na Instagramie? Które chcemy testować? Oto wyniki badań

BMW M760Li xDrive tuning

Według badania przeprowadzonego przez Click4reg Private Plates, Porsche Panamera i BMW 7 to najczęściej publikowane na Instagramie luksusowe samochody na świecie. Ale które auta wzbudzają największe zainteresowanie, jeśli chodzi o „prawdziwy świat”?

Które luksusowe samochody najbardziej chcemy przestestować?

Tesla Model S przoduje jako najbardziej pożądany luksusowy samochód na świecie umawiany na jazdy próbne. Średnio 15 600 wyszukiwań rocznie jest przeprowadzanych przez osoby zainteresowane posmakowaniem tego, jak to jest być kierowcą luksusowego samochodu elektrycznego wyprodukowanego przez kultową firmę Elona Muska. Być może to dla niektórych niespodzianka, ale Audi A6 jest drugim najbardziej poszukiwanym samochodem premium do jazdy testowej – średnio 14 400 razy w roku.

Jak to jest jeździć Teslą?

Tesla Model S Nürburgring

Elon Musk może chcieć polecieć na Marsa, ale wielu z nas chce po prostu poczuć się jak się jeździ jednym z jego samochodów, takich jak Tesla Model 3, który ląduje na trzecim miejscu. Najbardziej przystępny cenowo produkt Tesli, cieszy się dużym uznaniem i jest wyszukiwany średnio przez 11 800 razy rocznie. Nic dziwnego, że Tesla zajmuje czołowe miejsce wśród marek, które najbardziej chcemy przetestować. Przyczyną może być ogólny trend wzrostowy dotyczący samochodów elektrycznych oraz rzesza oddanych fanów Tesli.

BMW i Aston Martin

Aston Martin

Klasyczna luksusowa marka sportowa Aston Martin zajmuje drugie miejsce dotyczących jazdy próbnej na całym świecie, a BMW okupuje trzecie miejsce na podium.

źródło: Journalistic.org

Podobne

BMW X6 Trophy Truck. Ekstremalny SUV do jazdy po pustyni i wydmach

Kalifornijska firma All German Motorsports jest wyspecjalizowanym dystrybutorem akcesoriów do wyczynowych samochodów terenowych. Jak wypromować swoje usługi? Recepta była tylko jedna – obecnością wśród potencjalnych klientów. W tym celu AGM postanowiło zbudować pustynną rajdówkę. Aby zaistnieć w roli nośnika reklamowego, musiała być nad wyraz oryginalna i rzucać się w oczy. Zobowiązywała też nazwa firmy. Podjęto…

Pasja, która łączy – dwa razy BMW E46

Prezentowane dwa BMW E46 mieliście okazję podziwiać w maju, w trakcie organizowanego przez BMW Klub Warszawa Przebudzenia ///Mocy 2. To dzięki waszym głosom Sylwia i Łukasz zdobyli nagrodę główną BMW TRENDS. Teraz możecie poznać ich niezwykłą historię... W życiu Sylwii BMW obecne było od najmłodszych lat. Pasją zaraził ją starszy brat. To był jej pierwszy…