Piękno dawnych VW na Auto Nostalgii 2020 - Trends Magazines

Piękno dawnych VW na Auto Nostalgii 2020

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

Jubileuszowe, dziesiąte już targi old- i youngtimerów za nami. W gościnnej hali Global Expo w Warszawie we wrześniowy weekend (12–13.09) fani zabytkowej motoryzacji mogli podziwiać auta inne niż zwykle widywane na ulicach.

Klasyczna motoryzacja emanuje ponadczasowym pięknem. Te auta projektowane były nie tylko po to, by jeździć, ale też by zachwycać. Choć jest ich coraz mniej, nadal stanowią obiekt pożądania prawie każdego miłośnika samochodów.

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

Tegoroczna wystawa, bez wątpienia inna z powodu panującej pandemii, nie zraziła widzów, którzy w słoneczny weekend licznie stawili się na terenach dawnej fabryki na Żeraniu.

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

 

Nas, oczywiście, interesowały samochody Volkswagena. Wśród wielu innych marek to m.in. przy Garbusach fotografowali się prawie wszyscy. Właścicielem jednego z nich można było stać się płacąc 39.900 zł.

Auto Nostalgia 2020 VW Puma i SP2

 

Nie tylko Garbusy przyciągały uwagę fanów aut z Wolfsburga. Ciekawostką były dwa samochody rodem z Brazylii, o których pisaliśmy już na łamach VW TRENDS. To piękne SP2 i Puma 1600 GT. Oba z 1978 roku i oba wystawione na sprzedaż.

Auto Nostalgia 2020 stoisko Volkswagen Bank

Sporo osób zatrzymywało się też przy stoisku Volkswagen Banku. Ich uwagę zwróciła oferta kredytu gotówkowego na zakup lub renowację zabytkowych aut. Dzięki niemu marzenie o klasycznej motoryzacji staje się bardziej realne.

RT

Fot. autor, uczestnicy

Podobne

Używany VW Tiguan II (2016-2023) – sprawdzony i przyzwoity

Udane rozwinięcie modelu cenionego za praktyczność, komfort, wyposażenie czy rozsądne koszty serwisowania. Wszystko to ułatwia zaakceptowanie wysokich cen ofertowych Tiguana drugiej generacji. Sprawdzamy, co warty jest używany VW Tiguan II. Boom na SUV-y trwa w najlepsze. Kierowcy chcą siedzieć wyżej, więcej widzieć i mieć bardziej pakowne auto, nierzadko z napędem na cztery koła. Druga generacja…

Scirocco II z 1.8T, czyli ile kosztuje swap i czy jest trudny

270 KM mocy przy masie około 950 kg Scirocco II to proporcje, które gwarantują mocne wrażenia za kierownicą samochodu. Jednak ile to kosztuje? Realizacja projektu składa się z dwóch etapów. Pierwszy to przeprowadzenie swapu, czyli montaż nowej jednostki napędowej, oraz doprowadzenie wszystkiego do takiego stanu, by samochód mógł się poruszać po drogach. Drugi etap obejmuje…