Więcej mocy: A6 Allroad od ABT - Trends Magazines

Więcej mocy: A6 Allroad od ABT

Audi_A6_allroad_ABT

Niemiecki tuner ABT przygotował pakiet dodatków dla Audi A6 Allroad. Ulepszenia silnika dostępne są dla aut benzynowych oraz wysokoprężnych.

Audi_A6_allroad_ABT

Moc

Napędzany benzyną 55 TFSI dzięki jednostce sterującej ABT Engine Control, zamiast 340 KM ma teraz 408 KM. To wzrost o 20%. Jednocześnie moment obrotowy rośnie z 500 do 550 Nm. 55 TDI, najmocniejszy wśród silników Diesla zapewnia 349 KM. Dzięki ABT Power osiąga teraz 384 KM. Ponadto jego moment obrotowy rośnie z 700 Nm do 760 Nm. Wersja 50 TDI ma 286 KM i 620 Nm. ABT Sportsline może  zwiększyć te wartości do 330 KM i 670 Nm. Do samochodów dostępna jest ABT Sound Control.

Bajery

ABT Sportsline proponuje również kilka modeli felg. Model FR jest dostępny w rozmiarach 20 i 21 cali, a GR w 20 cali. ABT oferuje interesujące szczegóły personalizacji wnętrza, takie jak nakładka na przycisk Start/Stop i osłona gałki zmiany biegów ABT z włókna węglowego. Dostępne są również zintegrowane projektory progowe ABT, które wyświetlają logo ABT na ziemi podczas wchodzenia lub wychodzenia z pojazdu.

Audi_A6_allroad_ABT Audi_A6_allroad_ABT Audi_A6_allroad_ABT

Podobne

Dotz DD2.JZ, czyli gruby projekt na bazie BMW Z4

Ogromna różnorodność silników BMW sprawia, że amatorzy swapowania mają szerokie pole do popisu... R6, V8, V10, a może V12? Firma Dotz postanowiła pójść własną drogą i do pierwszego Z4, które powoli staje się youngtimerem, wszczepić znany z klasyka pancerny silnik 2JZ GTE. Tak, tak... To nie pomyłka. BMW Z4 ma otrzymać silnik z Toyoty Supra!…

O tym BMW zapomnieli wszyscy. Pokazujemy jedyny egzemplarz

Marcello Gandini pod koniec lat 60-tych zaprojektował BMW 2800 Spicup. Czy Wy też o nim nie słyszeliście? Gandini nakreślił wyjątkowy samochód, który powstał w zakładach biura projektowego Bertone. Auto zostało zbudowane jako spider-coupé. Najważniejszym punktem tego projektu był trzyczęściowy otwierany dach wykonany ze stali nierdzewnej. Spicup był odważnym prototypem, ale oczach koncernu z Monachium niestety…