SEAT MÓ. Hiszpańskie Ducati? - Trends Magazines

SEAT MÓ. Hiszpańskie Ducati?

SEAT MO 125 Scooter

Hiszpański producent ogłosił powstanie nowej marki SEAT MÓ. Pierwszymi pojazdami marki są elektryczny skuter SEAT MÓ eScooter 125 oraz elektryczna hulajnoga SEAT MÓ eKickScooter 65. SEAT MÓ to kolejna, po Ducati, marka produkująca jednoślady w portfolio Grupy Volkswagen

SEAT MO 125 Scooter

Pierwszą odsłoną strategii nowej marki są dwa jednoślady. Modele skutera MÓ eScooter 125 i hulajnogi elektrycznej MÓ eKickscooter 65 zostały zaprojektowane jako odpowiedzi na różnorodne, dynamicznie zmieniające się potrzeby miejskiego stylu życia. Wprowadzenie pojazdów na poszczególne rynki będzie stopniowe i dostosowane do regulacji prawnych w danym kraju.

SEAT MO 125 Scooter

SEAT MÓ eScooter 125  

SEAT zaprezentował produkcyjną wersję swojego pierwszego, całkowicie elektrycznego skutera MÓ eScooter 125, który ma ułatwić podróżowanie po mieście i uczynić je bardziej przyjaznym dla środowiska. Pojazd będzie dysponował silnikiem o mocy 9 kW – co stanowi ekwiwalent silnika spalinowego o pojemności 125 cm³ – który zapewni prędkość maksymalną 95 km/h i przyspieszenie od 0 do 50 km/h w jedyne 3,9 sekundy. Akumulator litowo-jonowy o pojemności 5,6 kWh zapewni zasięg do 125 km. SEAT zapowiada, że jedno ładowanie wystarczy średnio na tydzień jazdy po mieście. Ładowanie eScootera 125 będzie możliwe nie tylko na stacjach ładowania, ale też we własnym domu – akumulator pojazdu można łatwo wyjąć i podłączyć do normalnego gniazda zasilania.

SEAT MO 125 Scooter

SEAT MÓ eScooter 125 (do użytku indywidualnego)

SEAT MO 125 Scooter

Silnik

7kW (Moc szczytowa 9kW)

Przyspieszenie (0-50km/h)

3,9 sek.

Moment obrotowy

240 Nm

Prędkość maks.

95 km/h

Pojemność akumulatora

5.6 kWh

Zasięg

do 125 km

SEAT MO 125 Scooter


Zobacz więcej

Podobne

Tak zmieniło się BMW serii 8 – galeria zdjęć

BMW serii 8 E31 było topowym coupe bawarskiej marki. Po kilku latach przerwy w produkcji tego modelu Niemcy postanowili wskrzesić cyfrę 8, która zarezerwowana została nie tylko dla nadwozia coupe! Klasyk z podnoszonymi światłami czy bardziej praktyczne i nowoczesne GranCoupe? Które auto zaparkowałbyś w swoim garażu?

Skrzynia DSG – wszystko, co chcesz o niej wiedzieć

Skrzynia DSG diametralnie zmieniła spojrzenie na automaty. Innowacyjna konstrukcja ma już kilkanaście lat i przez ten czas sprzedano już kilkadziesiąt milionów samochodów koncernu VAG z dwusprzęgłową przekładnią DSG.   Jeszcze do niedawna Europa i USA były dwoma diametralnie różnymi rynkami pod względem spojrzenia na skrzynie biegów. W Ameryce Północnej od zawsze faworyzowano przekładnie automatyczne –…