ASO: Zostawiasz auto i wrzucasz kluczyk do skrzynki - Trends Magazines

ASO: Zostawiasz auto i wrzucasz kluczyk do skrzynki

BMW proponuje higieniczną formę obsługi klientów w czasach kwarantanny z powodu koronawirusa SARS-CoV-2. To Bezpieczny Serwis i działa w bardzo prosty sposób.

Kierowca, który po wcześniejszym umówieniu się przyjeżdża do serwisu partnerskiego BMW, nie musi nawet wchodzić do budynku. Wystarczy, że uda się do umieszczonej przy wejściu skrzynki Drop Box, na której znajdują się specjalnie przygotowane formularze. Wypełniony dokument wraz z kluczykami do samochodu, należy włożyć do koperty, a następnie umieścić ją w skrzynce Drop Box.

Tak przygotowany zestaw odbiera doradca, który dokładnie dezynfekuje skrzynkę, by zadbać o bezpieczeństwo kolejnej osoby. Klient, który pozostawia swoje auto w serwisie, otrzymuje później video prezentujące stan techniczny pojazdu (usługa Smart Video Communication). Właściciel auta sam decyduje, które elementy chce wymienić, na podstawie przejrzystej listy wraz z cenami i może z dowolnego miejsca zatwierdzić naprawy. Płatności za serwis dokonuje się online.

Zanim samochód będzie gotowy do odbioru, pracownicy serwisu dokonują jego dokładnej dezynfekcji. Gdy usługa jest wykonana, kontaktują się oni z Klientem, by uzgodnić dogodny dla niego termin odbioru auta. Czynność ta także odbywa się bez kontaktu między serwisantem, a Klientem – samochód czeka z kluczykami przygotowanymi w kopercie.

Podobne

Głos rozsądku – BMW 320d xDrive Touring

Stara prawda mówi, że nie można mieć wszystkiego, sprawdza się również w wypadku motoryzacji. Nie oznacza to jednak, ze kompromis musi być nudny. W każdym razie nie w wypadku BMW! W życiu każdego z nas nadchodzi taki moment, w którym proza życia w brutalny sposób ogranicza naszą młodzieńczą fantazję. Nie mogąc mieć wszystkiego stajemy przed…

Używane BMW E34 M5 (1988-1995). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 2/5)

BMW Motorsport GmbH nie miało pewności, jak rynek przyjmie E28 M5. Spore zainteresowanie sportową limuzyną było sygnałem, że obrano dobrą drogę. Wykorzystując doświadczenia i sprawdzone już podzespoły – z silnikiem i układem przeniesienia napędu włącznie, zbudowano E34 M5. Ponownie postawiono na ręczną produkcję w manufakturze w Garching, która pracowała nad karoseriami przywożonymi z Dingolfing. Podobno…