BITWA: NOVITEC VS ABT - TUNING - Trends Magazines

BITWA: NOVITEC VS ABT – TUNING

novitec levante esteso v2

W tym tygodniu mieliśmy dwie premiery aut od supertunerów. Jako pierwszy NOVITEC pokazał swoją wizję Maserati Levante, która nazywa się ESTESO V2. Druga prezentacja to 740-konny potwór ABT RS7-R na bazie Audi RS7. Zagłosuj na swojego faworyta! Galerie i opisy obu potworów zamieszczamy poniżej:

[poll id=”29″]

ABT RS7-R

RS7-R jest limitowany do 125 sztuk. Moc silnika 4.0 V8TT podniesiono z 600 KM (800 Nm) do 740 KM (920 Nm) za pomocą upgade’u ABT power R. Bawarska firma oferuje też nowe elementy zawieszenia w RS7-R. Są to sprężyny i stabilizatory. Pakiet RS7- R to również wizualny make-over. Nowe są głównie dodatki z włókna węglowego, które zostały ozdobione jaskrawo wykończonymi krawędziami. W pakiecie są również 22-calowe koła ABT High Performance HR. Auto przeszło też szereg modyfikacji wnętrza. Jest skóra od ABT i fotele z logo RS7-R. Kierownica i mieszek otrzymały wykończenie karbonowe. Intryguje też okleina nadwozia…

 

2. NOVITEC Levante ESTESO V2

NOVITEC prezentuje swoją wizję Maserati Levante. Samochód bazuje na wersji Trofeo i po kuracji wzmacniającej generuje 624 KM. Moc na asfalt przenoszą 22-calowe koła montowane za pomocą centralnej śruby. Aby mogły zmieścić się w nadkolach auto otrzymało pakiet poszerzeń.  ESTESO Widebody wygląda bardzo agresywnie i ma szerokość 2,09 metra. Naszym zdaniem ten SUV wygląda diabolicznie, ale na prawdę może się podobać! Miejmy nadzieję, że znajdzie nabywców w tym trudnym dla gospodarki okresie. 

Podobne

Masz za głośny wydech? Fotoradar zrobi Ci zdjęcie

We Francji pojawiły się nowe typy fotoradarów, które będą fotografowały auta ze zbyt głośnym układem wydechowym. Kierowca samochodu niespełniającego norm zapłaci nawet 135 euro kary. Na początku roku na ulicach miast Lyonu, Nicei i Paryża pojawił się nowy rodzaj fotoradarów. Nowe urządzenia nie będą mierzyć  prędkości, a hałas emitowany przez samochody. W przypadku przekroczenia dopuszczalnych…

Jak kupować VW Garbusa – PORADNIK

Volkswagen Garbus ma niezaprzeczalny urok i ciekawą historię. Znany w każdym zakątku globu samochód jest najbardziej przyjaznym dla kieszeni pomysłem na klasycznego Volkswagena. Egzemplarz na chodzie kupimy za 5- 10 tys. zł., natomiast na odrestaurowany używany Garbus może kosztować 30 ‒ 50 tysięcy złotych i więcej. Historia Pierwszy model Volkswagena stanowi przykład chłodnego spojrzenia na…