Beetle cabrio nie musi być nudny. Ciekawy projekt ABT. - TUNING - Trends Magazines

Beetle cabrio nie musi być nudny. Ciekawy projekt ABT. – TUNING

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

ABT Sportsline oprócz innych modeli VW ma też propozycję dla Garbusa w wersji Cabriolet. Zdecydowano się na dyskretne korekty, by nie zaburzyć retroprezencji samochodu.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

Tuner uznał, że nadmiernie rozbudowany pakiet nie będzie pasował do obłej linii Garbusa. Beetle ubrano jedynie w dokładki obu zderzaków, nowe progi i brewki na reflektory. Niby niewiele, a samochód znacząco różni się od seryjnej wersji.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

Skrócone i utwardzone sprężyny zawieszenia poprawiły trakcję. Przyczyniły się również do mocniejszego wypełnienia błotników przez 20-calowe felgi ABT DR. Spostrzegawczy z pewnością zwrócą uwagę na hamulce przedniej osi.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

ABT zdecydowało się na zastąpienie seryjnych tarcz dyskami w niebagatelnym rozmiarze 345×30 mm. Aby ułatwić dozowanie siły hamowania, zamontowano elastyczne przewody w stalowym oplocie.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

ABT Sportsline nie byłoby sobą, gdyby nie zajęło się oprogramowaniem jednostek napędowych. Tuner deklaruje, że z silnika 1.2 TSI (105 KM) uda się wycisnąć 140 KM.

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning
VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

160-konne 1.4 TSI będzie w stanie wygenerować 210 KM, natomiast z 200-konnego 2.0 TSI wykrzesano 240 KM. Na chiptuning nieźle zareagowały także turbodiesle. W 1.6 TDI fabryczne 105 KM zamieniono na 125 KM, natomiast 140-konne 2.0 TDI zyskało 30 KM.

VW_Beetle_CAbrio_Abt_tuning
VW_Beetle_CAbrio_Abt_tuning

Podobne

Odświeżony VW Golf GTI już prawie jest. Zmiany są niewielkie

Żeby dostrzec zmiany w VW Golfie GTI trzeba się dobrze przyjrzeć. Nie, jeszcze bardziej się przyjrzyj. Jeszcze bardziej. Jeszcze odrobinę i wtedy zobaczysz, co zmieni się w stosunku do obecnej generacji. Szczegółowość nie oznacza, że zmian nie ma. Żeby dostrzec zmiany w stosunku do obecnej generacji VW Golfa, trzeba zacząć od przedniego pasa. Obecne GTI…

Mazda RX7 – Nismo w skórze Mazdy

Drifting stał się w Polsce jedną z tych popularnych dyscyplin. Zawodników z roku na rok przybywa, na torach królują BMW E30 oraz E36 i Nissany 200SX. Co zrobić, by wyróżnić się z tłumu? „Tery”, właściciel prezentowanego samochodu, kilka lat temu postanowił wybrać jako bazę do modyfikacji bardzo mało znaną na naszym rynku Mazdę RX-7. Historia tej…