HARDCORE. MINI JCW GP- PREZENTACJA - Trends Magazines

HARDCORE. MINI JCW GP- PREZENTACJA

Zapraszamy na randkę z najnowszym Mini Cooperem Works GP. Jeszcze nie tak dawno 200 KM w hot-hatchu wystarczało. Dziś moc coraz częściej przekracza magiczną barierę 300 KM i Mini Cooper Works GP dołącza do grona najmocniejszych. Jednak to nie osiągi podobają Nam się najbardziej. Najnowsze GP „kupiło” nas swoimi poszerzeniami z włókna węglowego-są po prostu bezbłędne. Zobaczcie, czym jeszcze GP różni się od słabszych wersji:

  • Czterocylindrowy silnik MINI TwinPower Turbo o pojemności 2,0 l, moc 225 kW (306 KM), moment obrotowy 450 Nm To 75 KM większa moc niż MINI John Cooper Works.
  • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,2 s, prędkość maksymalna 265 km/h (nielimitowana).
  • Specjalne, przystosowane do maksymalnych osiągów smarowanie i chłodzenie.
  • Specjalnie dostosowany do tego modelu sportowy układ wydechowy 
  • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z mechaniczną blokadą dyferencjału przedniej osi.
  • Specjalna konstrukcja i zestrojenie układu jezdnego, obniżenie o 10 mm w porównaniu z MINI John Cooper Works.
  • Wydajniejszy sportowy układ hamulcowy.
  • Niezwykle sztywna struktura karoserii, zawieszenia silnika i punktów mocowania układu jezdnego.
  • Specjalnie dostosowany do tego modelu pas przedni i tylny.
  • Spojler dachowy z konturami skrzydeł.
  • Wydatne poszerzenia nadkoli z karbonu.
  • Wnętrze z dwoma fotelami i specjalnie dostosowanym kokpitem.

Podobne

5er-G30-LCI-ac-schnitzer-seite-ac1

AC Schnitzer zajął się nową serią 5. Co z tego wyniknęło?

AC Schnitzer opracowuje obecnie kompletny program tuningowy dla modeli BMW serii 5 Sedan (G30) i Touring (G31) po liftingu. Poniższy przegląd pokazuje, co jest już dostępne oraz które części są nadal w fazie rozwoju lub testów. Ulepszenia wydajności AC Schnitzer Dla M550i xDrive o mocy 390 kW / 530 KM / 750 Nm do 456 kW…

Opancerzone BMW. Cztery dekady rozwoju gamy. Od trójki po siódemkę!

Opancerzone BMW. Słyszał o nich chyba każdy, a wielu z nas widziało je na własne oczy. Co o nich wiemy? Zazwyczaj niewiele. Szkoda, bo to ciekawy fragment historii BMW. Koncern z Monachium dołączył do grona producentów opancerzonych limuzyn jesienią 1977 roku. BMW nie zdecydowało się na powierzenie przygotowania pojazdów dla VIP-ów firmom zewnętrznym. Zapadła decyzja…