Klasycznymi piątkami przez świat. Nie lada wyzwanie - Trends Magazines

Klasycznymi piątkami przez świat. Nie lada wyzwanie

Sześć osób tworzących zespół 5ever postanowiło trzema piątkami E34 520i wziąć udział w Allgäu Orient Rallye, czyli niemieckim odpowiedniku polskiego Złombola.

W imprezie można wziąć udział przynajmniej 20-letnim samochodem o wartości poniżej 1111,11 euro bądź motocyklem, którego 1 ccm silnika kosztował w przeliczeniu mniej niż 11,11 euro. Na taką samą kwotę wyceniono maksymalny koszt noclegu każdego z uczestnika, co oznacza, że zwykle przerwa w podróży zakończy się w aucie bądź rozbitym przy drodze namiotem.

Niedozwolone jest korzystanie z nawigacji oraz autostrad. Konieczne będzie więc odświeżenie znajomości z klasycznymi mapami i planowania podróży. Na trasie zaplanowano wiele atrakcji i zadań.

Uczestnicy będą mieli do pokonania przeszło 6000 km – z Bawarii, poprzez Turcję i Syrię do Ammanu w Jordanii. Impreza rozpocznie się 7 maja. Postęp w rywalizacji poszczególnych zespołów nie będzie wyraźny widoczny – drużyny będą mogą wybrać między jedną z dziesięciu tras przez Europę i Bliski Wschód, więc jest niemal więcej niż pewne, że ktoś gdzieś straci, a na innym odcinku sporo zyska. Niestety wszystkie omijają Polskę.

Przychód z organizacji rajdu oraz zysk ze sprzedaży aut na mecie zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Mechanicy z BMW Group Classic postanowili włączyć się w przygotowania piątek zespołu 5ever do wyprawy. Kierowcy przejdą także szkolenie w ośrodku doskonalenia techniki jazdy, by wyprawa przebiegała bez zbędnych przygód.

Podobne

Limitowane BMW M240i od AC Schnitzera

Świętujący w ubiegłym roku 30-lecie działalności AC Schnitzer oddał do dyspozycji klienta jubileuszowy model. ACL2S powstał na bazie BMW M240i. Oficjalne odsłonięcie auta nastąpiło podczas salonu samochodowego w Genewie. ACL2S jest dostępne w wersji zamkniętej, jak również jako Cabrio. Na tym kończą się dobre wiadomości. Tuner z Akwizgranu przygotował zaledwie 30 zestawów do konwersji M240i w ACL2S.…

BMW PRIDE LGBT LOGO

BMW utożsamia się z LGBT

Nowe logo BMW na oficjalnym fanpage'u marki otrzymało tęczowe tło nawiązujące do środowisk LGBT. Fanpage BMW ma ponad 20 mln. polubień. Wszyscy fani oraz inni użytkownicy platformy facebook.com mogli wczoraj zobaczyć nowe logo BMW przyozdobione kolorami tęczy. Tym ruchem BMW jasno określa swój stosunek do środowiska potocznie określanego jako LGBT.   Czerwiec i PRIDE Czerwiec nazywany…