Pierwsze elektryczne Volvo - XC40 Recharge - E-TRENDS - Trends Magazines

Pierwsze elektryczne Volvo – XC40 Recharge – E-TRENDS

Volvo Cars przedstawia XC40 Recharge, pierwszy w historii w pełni elektryczny samochód firmy i pierwszy model, który pojawi się w nowej koncepcji linii samochodów Recharge.

XC40 Recharge, oparty na wielokrotnie nagradzanym i najlepiej sprzedającym się małym SUV-ie XC40, jest pierwszym z rodziny w pełni elektrycznych Volvo. Stanowi prawdziwy kamień milowy dla Volvo Cars: pierwszy samochód elektryczny firmy i pierwsze Volvo z zupełnie nowym systemem informacyjno-rozrywkowym obsługiwanym przez system operacyjny Android firmy Google.

W ciągu najbliższych pięciu lat Volvo Cars będzie co roku prezentować samochód w pełni elektryczny. Samochody z napędem elektrycznym będą stanowić 50% światowej sprzedaży, a pozostałe pojazdy hybrydowe. Recharge będzie nadrzędną nazwą dla wszystkich ładowalnych Volvo z całkowicie elektrycznym i hybrydowym układem napędowym typu plug-in.

XC40 Recharge to wszystko, czego klienci oczekują od Volvo, z dodatkiem najnowocześniejszego, w pełni elektrycznego układu napędowego na wszystkie koła, który oferuje zasięg ponad 400 km (WLTP) na jednym ładowaniu i mocy 408 KM . Akumulator ładuje się do 80% swojej pojemności w 40 minut w systemie szybkiej ładowarki.

Zapowiada się więc, że ten mały SUV będzie nie tylko bezemisyjny, ale również bardzo szybki.

 

Podobne

Nowe BMW 1 F70 – beemka dla ludu?

Nowe BMW 1 F70 jest znacznie zmodernizowana w stosunku do swojego poprzednika. Pod spodem dzieli wiele rozwiązań technologicznych, ale na zewnątrz to zupełna nowość. Auto wygląda bardzo zwyczajnie, a Bawarczykom gdzieś umknęło to "premium". A może trzeba się przyjrzeć bliżej? Sprawdźmy. BMW 1 od początku nie miało lekkiego życia. Pierwsza generacja była krytykowana za to,…

VW ID. Buzz – powrót Bulliego w nowoczesnej formie

Trzeba przyznać, że wygląda świetnie. Auto wyróżnia się spośród szaro-czarnych nowoczesnych aut nie tylko wesołymi kolorami, ale też stylistyką. Auto jest bardzo kompaktowe i ma napęd na tył! Nowy VW ID.Buzz naśladuje swojego protoplastę T1 i tak jak tamtem nie jest wielkiem dostawczakiem. Nadwozie mierzy 4712 mm długości. Rozstaw osi to 2988 mm. W wersji…