ABT A1 1of1 to szalony projekt niemieckiego tunera - GALERIA/PREMIERA - Trends Magazines

ABT A1 1of1 to szalony projekt niemieckiego tunera – GALERIA/PREMIERA

ABT Sportsline nie czeka, aż Audi wypuści model S1, czy być może nawet RS1, i nadaje własny spin temu maluchowi klasy premium. W miejscu seryjnego silnika 1.5 znalazł się znany z innych modeli motor 2.0 TSI. Jest on teraz wzmocniony do mocy ponad 400 KM. Za niesamowitą stylistykę odpowiedzialny jest  Erik Aleksanjan. To człowiek, który ma na swoim koncie bardzo znane Audi RS6 Jona Olssona. Konstrukcja pakietu składa się z wielokątnych fragmentów, których zadaniem jest przełamać sylwetkę pojazdu. Agresywny wygląd wyścigowy zapewnia też ogromne tylne skrzydło z włókna węglowego oraz bardzo lekka maska ​​z włókna węglowego z kilkoma wlotami powietrza i 19-calowe kute koła ABT ER-F w matowej czerni. Te przywodzą na myśl samochody Formuły E dzięki indywidualnie zaprojektowanym i wewnętrznie zamontowanym złotym pierścieniom aerodynamicznym oraz estetyce migawki aparatu fotograficznego. ABT zainstalował sprężyny zawieszenia H&R i opony o czerwonej ścianie Michelin Pilot Sport Cup 2 265/30 R19. Wnętrze zostało również wzbogacone o listwę dachową i całą masę dodatkowych interesujących szczegółów. Wygląd wnętrza został całkowicie spersonalizowany i niemal w całości pokryty Alcantarą. Ten projekt bardzo, ale to bardzo nam się podoba! A czy do Was przemawia tak agresywny styl?


Zamów prenumeratę

 

Podobne

Motoclassic Wrocław 2023 – fotorelacja

W ostatni weekend sierpnia Wrocław stał się stolicą klasycznych samochodów. Niczym włoskie Concorso d'Eleganza, Motoclassic Wrocław 2023 mogło pochwalić się prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami. Motoclassic Wrocław 2023 jak zawsze odbył się w Zamku Topacz pod Wrocławiem. W tym roku impreza była wyjątkowa, bowiem powróciła do kalendarza motoryzacyjnego po kilkuletniej pandemicznej przerwie. Dodatkowo, Motoclassic Wrocław 2023 był…

Zastrzyk witalności do BMW M3 i M4 od AC Schnitzera

AC Schnitzer, doświadczony tuner z Akwizgranu przeprowadza kompleksowe modyfikacje praktycznie każdego BMW. Nie pozostał też obojętny wobec M3 i M4. W końcu nawet tak doskonałe samochody można poprawić. Mniej restrykcyjny wydech i moduł mocy pozwoliły na zamienienie fabrycznych 431 KM i 550 Nm w 510 KM i 645 Nm. Co ważne, podkręcony silnik jest objęty dwuletnią gwarancją, którą…