Volkswagen Golf GTI TCR 421 KM - B&B AutomobileTechnik | Trends

Superszybki Golf GTI TCR od B&B AutomobileTechnik

Golf GTI TCR

Ile popularny obecnie rozmiar silnika, czyli 2-litrowy 4-cylindrowiec może wytrzymać i nadal być niezawodny? W przypadku samochodów seryjnych aktualnie na szczycie jest A45 S nowej generacji od Mercedes-AMG.

Volkswagen Golf GTI TCR z silnikiem 421 KM

Wartości generowane przez ten silnik to 421 KM i moment obrotowy 500 Nm. Takie wyniki zmotywowały niemieckiego B&B AutomobileTechnik, aby przygotować jeszcze mocniejsze auto. Ich Volkswagen Golf GTI TCR z łatwością pokonuje te wartości. Dzięki pakietowi dodatków Stage 4 ten hatchback z napędem na przednie koła generuje potężne 450 KM i moment obrotowy 580 Nm.

Dodatkowe 160 KM i 210 Nm względem seryjnych wartości skróciły czas 0-100 km/h z 5,6 do 4,5 sekundy. Po usunięciu ogranicznika samochód może osiągnąć maksymalną prędkość 280 km/h.

Podrasowanie Golfa GTI TCR – ile to kosztuje?

Wybranie zestawu Stage 4 tunera uszczupli konto bankowe właściciela Golfa TCR o 12 950 EUR. Pakiet modyfikacji obejmuje montaż większej turbosprężarki, wysokowydajnego intercoolera, wyścigowego układu wydechowego z katalizatorem sportowym i nowego oprogramowania silnika. 7-biegowa DSG została również wzmocniona.


Zamów prenumeratę

 

Podobne

Replika BMW E30 M3 Sport Evolution

Oryginał, czy nie? BMW E30 M3 Sport Evolution

Ceny oryginalnych i sprawnych M3 E30 Sport Evolution są wręcz horrendalne. Aby stać się posiadaczem tego wyjątkowego samochodu, trzeba liczyć się z wydatkiem co najmniej 500.000 zł. Ale... można zbudować replikę. Tak, jak Maciek. Trochę historii BMW E30 M3 Sport Evolution powstało w liczbie raptem 600 sztuk. Pod maską miało 2,5-litrowy benzynowy silnik R4 o mocy niespełna 240 KM osiąganych przy 7000 obr./min.…

„Eksperymentalny” Passat B3 CL

Właściciel prezentowanego Passata B3 zdecydował się na jego zakup dosyć przypadkowo. Niespełna dekadę temu Andrzej wypatrzył ten samochód przed kościołem w drodze na mszę. Już wcześniej odczuwał potrzebę samorealizacji w tuningu samochodów a niedrogi i niebieski „pasek” nadawał się do tego idealnie. No właśnie - niebieski, ale do tego jeszcze daleka droga.   Poprzedni właściciel…