Mateusz Krawczyk to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf mk2 z 1987 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
- konserwacja karoserii,
- polakierowany w oryginalny czerwony kolor LY3D,
- remont całego zawieszenia, wszystkie elementy metalowe wypiaskowane i polakierowane proszkowo,
- wszystkie tuleje nowe,
- założone zawieszenie gwintowane,
- hamulce największe jakie wychodziły seryjnie, tył tarcze 232 mm, przód 280 mm,
- silnik swap na 1.8t seryjnie generujący 150 KM, 210 Nm – oznaczenie AUM, po moich modyfikacjach i wystrojeniu przez zaprzyjaźnionego tunera generuje teraz 220 KM i 350 Nm,
- środek jak i całe auto utrzymane w klimacie OEM+,
- zakupione całe wnętrze z wersji GTI z 1987 r,
- przednie fotele RECARO LS obszyte w oryginalny materiał GTI,
- kierownica RAID licznik z MFA z większą skalą (obroty do 8 tys, prędkość do 260 km/h).
- z zewnątrz pakiet stylistyczny GTI z małym smaczkiem wymyślonym przeze mnie tzn emblematy zamiast seryjnych 16v są założone customowe 20vt.
- felgi długo poszukiwane Epsilons trzyczęściowe o parametrach 16j 8.25 przód i 16j 8.75 tył.
VW Golf mk2 po zakupie:
VW Golf mk2 po modyfikacjach:
- Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.