BMW naszych Czytelników: Michał i jego BMW E46 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Michał i jego BMW E46

Michał Bęben (Kołcz) to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 z 2004 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Zawieszenie: AirRide na dwóch kompresorach VIARA 380, elektrozawory 1/2 i butla 25l zbudowany przez Radka Spandla ze SlickGarage.
  •  

    Silnik: 2.0 d, Seria 150 KM, obecnie po zmianie turbo od 3.0d + hybryda + duży Intercooler FMIC, zrobiony customowy dolot, wystrojony na ok 220 KM. Oprócz tego cała pokrywa silnika pokryta metodą hydrografiki.

  •  

    Moc: 220 KM, program ogarnięty w Evolution Wrocław.

  •  

    Układ hamulcowy: seria.

  •  

    Układ wydechowy: pełny przelot 2.5cala z podwójnymi końcówkami ULTER.

  •  

    Nadwozie: Założony pełny zewnętrzny m-pakiet, założone czarne nerki w masce, przedni zderzak zrobiony na gładko, dołożony pełny pakiet od Swagier Customs Parts, splitter, side skirts oraz dyfuzor, klapa zmieniona na CSL + rejka US, przyciemnione przednie lampy we WrapNation, tylne zmienione na ledowe od Mki, dodatkowo lusterka oklejone w czarną satynę, wymienione emblamaty na masce i klapie biało/carbonowe wersja shadow. Auto świeżo po polerce, pełnej korekcie lakieru i położonej powłoce ceramicznej w J&D Detailing.

  •  

    Wnętrze: Kanapa plus boczki z indywiduala, ciemna bordowa skóra, przednie fotele kubły Recaro z OPC, podsufitka i słupki zmienione na czarne od Mki, kierownica zmodyfikowana przez firmę EVO3000, w środku zostały także oklejone w firmie Applye wszystkie dekory w black piano, mieszek biegów, ręcznego i gałka zmiany biegów wrzucone z wersji mpakietowej, dodatkowe listwy progowe w środku auta założone od ori M.

  •  

    Koła: Felgi to OZ MITO 2tlg przerobione przez Felgi Południe/SOUTH Wheels na 3tlg, custom 18″ 8.5j przód (opona 195/35), Tył poszerzony na 10.5j (opona 215/40, na przód dołożony dystans 15mm. Tył ustawiony negatyw na 3.5stopnie przód niecałe 3.

  •  

    Audio: Radio VORDON 1din z androidem i dotykowym ekranem + Wzmacniacz CarPower 1000W + Skrzynia basowa JBL 1000W + Kondensator PHANTOM 1.2Farada.

BMW po zakupie:

BMW po modyfikacjach:

Fot. Rafał Niedźwiecki

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Klasyczne BMW 7 E32 – galeria zdjęć

BMW serii 7 od zawsze wyznaczało standardy. Klasyczne generacje siódemki budzą dziś olbrzymi szacunek, podziw i nie mniejsze zainteresowanie niż w latach swojej świetności! Czy E32 to najładniejsza seria 7 w historii? Zdania na ten temat są mocno podzielone. Popatrzcie na zdjęcia dopieszczonej sztuki należącej do Łukasza i odpowiedzcie na wyżej zadane pytanie.

Ponadczasowe BMW 850i E31

Niektóre auta nie potrzebują żadnej rekomendacji. Na ich widok każdy fan motoryzacji ma gęsią skórkę. BMW 850i E31 to niemiecka klasyka gatunku w najlepszym wydaniu. Odpalam mocarne V12 i zabieram dostojną ósemkę w podróż po Warszawie. Bawarski producent aut wypuścił na rynek wiele podniecających modeli. Klasyczne bawarki cieszą się niesłabnącym uznaniem. Dostojne limuzyny wożą możnych…