VW naszych Czytelników: Patryk i jego VW Golf MK IV - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Patryk i jego VW Golf MK IV

Patryk Sieradzki to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK IV z 1998 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Silnik 2.3 v5 150 km,
  • pełna skóra, 
  • lakier z passata b5 kod LC5E, 
  • dach pomalowany na czarno, 
  • gwint KW v1, 
  • felgi 18″ 2x 8,5j i 2x 9,5j, 
  • dystanse (2x15mm, 2x20mm), 
  • przedni zderzak r32 zamiennik z ori kratkami, 
  • tylny zderzak wzór R-line również zamiennik, 
  • wydech od samego kolektora wydechowego przelotowy na kwasówce, powiększony do 2,5 cala, na końcu jedyny tłumik przelotowy,
  • przednie lampy ori ksenon z pozycją USA i przełącznik na EU,
  • tylne lampy ori USA r32,
  • tylna klapa zrobiona na wzór z mk5,

ciemne szyby.

Golf MK IV po zakupie:


Golf MK IV po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Golf Mk2 Rallye auto do tyłu

Ocalony od zagłady VW Golf Mk2 Rallye

Rzadko zdarza się znaleźć coś naprawdę wartościowego wśród sterty śmieci. Chyba jeszcze rzadziej samochód uratowany od smutnego dogorywania na złomowisku staje się na powrót piękną i szybką maszyną. Dla tego czarnego Golfa Mk2 los okazał się jednak łaskawy. Historia jest długa i zawiła.   Fascynacja Marcina Golfem Rallye trwa już wiele lat. Nie on pierwszy…

Tuning VW Golf Mk2 auto od przodu

Jak samodzielnie zbudować niezwykłego Golfa Mk2? Piotr to wie!

Volkswagen Golf drugiej generacji należy do najczęściej przerabianych aut w Polsce. Wpływ na to mają zapewne: relatywnie niski koszt zakupu, olbrzymie zaplecze części zamiennych oraz podatność na modyfikacje. Piotr na kupno Golfa II zdecydował się z powodu sentymentu nie tylko do marki z Wolfsburga, ale także do tego konkretnego modelu.   Piotrek wcześniej był już właścicielem kilku dwójek oraz…