VW naszych Czytelników: Patryk i jego VW Golf MK IV - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Patryk i jego VW Golf MK IV

Patryk Sieradzki to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK IV z 1998 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Silnik 2.3 v5 150 km,
  • pełna skóra, 
  • lakier z passata b5 kod LC5E, 
  • dach pomalowany na czarno, 
  • gwint KW v1, 
  • felgi 18″ 2x 8,5j i 2x 9,5j, 
  • dystanse (2x15mm, 2x20mm), 
  • przedni zderzak r32 zamiennik z ori kratkami, 
  • tylny zderzak wzór R-line również zamiennik, 
  • wydech od samego kolektora wydechowego przelotowy na kwasówce, powiększony do 2,5 cala, na końcu jedyny tłumik przelotowy,
  • przednie lampy ori ksenon z pozycją USA i przełącznik na EU,
  • tylne lampy ori USA r32,
  • tylna klapa zrobiona na wzór z mk5,

ciemne szyby.

Golf MK IV po zakupie:


Golf MK IV po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW T3 Doka powierzchnia bagażowa

Trzeba mieć fantazję by zbudować takiego Transportera T3

Niezbyt często prezentujemy w naszym magazynie samochody typowo użytkowe, które przez były lub nadal są tzw. wołami roboczymi. Jednak tym razem robimy wyjątek. Należący do Michała Volkswagen T3 porządnie się w swoim życiu napracował. Teraz ma tylko cieszyć oko, co zresztą wychodzi mu znakomicie!   Produkowany od kilkudziesięciu lat Transporter stał się osobną, natychmiast rozpoznawalną marką. Użytkowe…

Silnik BMW X6 40d (E71)

Podatek od mocy silnika? 300 KM = ponad 3000 zł

Pomysł wprowadzenia podatku od mocy silników pojawił się we Włoszech i zakłada, że właściciele mocnych pojazdów będą musieli płacić ponad 90 zł za każdy 1 kW.  Samochody o mocy przekraczającej 185 kW (252 KM) będą płacić 20 euro (ok 93 zł) za każdy 1 kW powyżej tej liczby. W przeliczeniu wychodzi ok. 68 zł za…