VW naszych Czytelników: Emil i jego VW Corrado - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Emil i jego VW Corrado

Emil Gofron to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Corrado z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Lakier z palety Porsche,
  • swap silnika z 1.8g60 na 2.3V5 AQN 170KM, 
  • cały wydech z kwasówki 2.5cala łącznie z portkami zakończony puszką robioną na zamówienie w firmie RM Motors,
  • zawias przód gwint H&R tył TA Technics, 
  • koła to Japan Racing JR 9 4x9cali ET 20 z oponami przód naciąg 195/45 tył 215/35. Kiedyś Borbet A 4x9J,
  • clean pod maską, komora wymalowana w inny kolor,
  • z biegiem czasu skóra w środku kremowa ori z corrado, 
  • zmiana programu w sterowniku, inna dawka paliwa, odcinka wyżej przeniesiona, wgrany launch control,
  • założony zewnętrzny pakiet US blenda z tyłu z małą tablicą i zderzak przód bez wnęki na tablice z obrysami.
  • lokalna grupa Low&Strong Performance.

VW Corrado po zakupie:

VW Corrado po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Golf Mk2 1.3 widok z przodu

Klasyk na piąte z plusem, czyli Golf Mk2 w czystej postaci

Każdy, kto interesuje się klasyczną motoryzacją, setki razy widział poddanego modyfikacjom Golfa drugiej generacji. Można pokusić się o twierdzenie, że w przypadku tego modelu nikt nie jest w stanie niczym nas zaskoczyć. Patrząc jednak na auto Michała można zmienić zdanie. Czy jego klasyk zasługuje na najwyższą ocenę?   Swojego Golfa Michał odkupił w 2012 roku od znajomego z grupy Vagmalopolska.…

VW Golf Mk1 C – pamiątkowy

Ten VW Golf Mk1 C ma w swojej historii smutny epizod, wieloletnią czarną dziurę, gdy dosłownie nic się z nim nie działo, oraz dwa kilkuletnie postoje. Dzięki temu zachował się w bardzo dobrym stanie i właśnie zaczyna swoje drugie życie. Jest rok 1981. Trzydrzwiowy pomarańczowy Volkswagen Golf zjeżdża z taśm fabryki i trafia do holenderskiego…